Men alltså, när ska ni släppa fallskärmsidén? Det ligger XX antal övningstimmar bakom och sedan förutsätter det att man ska ha balen ute bredvid en åker eller stort fält, är 'hyfsat' svårt och antagligen olagligt dessutom att få tillstånd (och att överleva) till landning med fallskärm i bebyggt område. Och hur fan går det med damens 1000-kronors frisyr och framförallt klänning under hjälm och alla spännen tror ni? Luftballong är mer realistiskt om det nu är ute nära något fält.
Varför inte en likbil? Som "box delivery"-idén fast dom rullar ut en likkista ur bilen till ljudet av The Imperial march eller något annat klassiskt, och upp ur kistan kommer balparet lite smakfullt vampyrmålade, lite ljusare hy och mörka läppar med någon droppe blod Epic, epic! Dom som tar kort på nån sketen häst och vagn istället saknar helt vett
En sådan här finns ju i alla städer, låna ett par fläääskiga fälgar av någon volvoraggare bara!
Det där med crossen lät ball Speciellt om jag som tjej skulle köra och killen sitter baki
Häst och vagn är det några som kommer med varje år faktiskt, och problemet med det är ju att hitta en FIN och LUGN häst med en FIN vagn blir ju lite tokigt om den blir rädd för allt folk och börja stegra och grejer.. Haha
Du vet om att det är fruktansvärt olagligt att köra cross på allmän väg va Känner mig som glädjedödare of the year men dom flesta förslagen är ju rena fantasierna.
Hyr du häst och vagn så lär det inte vara en psykiskt instabil mördarhäst dom hyr ut, geez..
MC med sidovagn är väl en idé men det finns inga snygga sådana och det är inte heller så originellt..
Finns det inga som har byggt Monster-Truck däruppe?
Du vet om att det är fruktansvärt olagligt att köra cross på allmän väg va Känner mig som glädjedödare of the year men dom flesta förslagen är ju rena fantasierna.
Hyr du häst och vagn så lär det inte vara en psykiskt instabil mördarhäst dom hyr ut, geez..
MC med sidovagn är väl en idé men det finns inga snygga sådana och det är inte heller så originellt..
Finns det inga som har byggt Monster-Truck däruppe?
Men hallå. Det behöver inte vara en psykiskt instabil mördarhäst för att risken för olyckor bland folk och bilar ska vara ganska stor. De flesta hästar skulle nog bli nervösa i den miljön. Och de flesta som kommer med häst o vagn har nog inte hyrt ekipaget utan känner ngn som har/har själva häst och körutrustning.
Udda och udda. Men jag har kört ett balsällskap en gång i min Evo 6 TME, Dom flesta andra åkte amerikanare men det va ju inte dom alla tittade på iaf. Det va ju oss