Bilen sänkt ibak,, det blev alldels för lågt. Så tyvärr måste tidigare fjädrar tillbaka,,, annars kan jag inte ha 19" på till sommaren ;-)
"M3-list" införskaffad, ska iväg på lack.
DTM ljuddämpare! montering sker till våren.
Var kan jag vara på väg när bilen så lämpligt slår över till 14000 mil ?????
JO för att inhandla dessa godingar!... de blev perfekt! stort och brett som jag vill ha det DOTZ MUGELLO 225/35 19" ifram och 255/30/ 19" ibak
GT-läppen har kommit!!.. bakom ligger m3 listen som ska ihop med GT- äppen på lack
Skickade det som skulle på lack till "Stjernlack i Ullene". En tid senare ringer de o säger att allting är klart och priset var 400kr billigare än de tidigare sagt kanon!
Tidigare utblås,,, adaptrar på orginalutblås, såg bra ut men skramlade!
Här monterar Stemeck (Speedparts) min DTM ljuddämpare (Mobilkamera)
De kunde verkligen sina saker, Stort tack till Speedparts som monterade min DTM ljuddämpare!
DTM monterad, skall dock upp lite..
Har nu monterat GT-läpp, angeleyes, blinkers och dimljus
Blev bättre än jag trodde så det är ju positivt
Nä nu ska den in i garaget igen,, i väntan på varmare dagar då M3-listen ska monteras och allt annat möjligt ;-)
Uppdaterar allt eftersom sommaren närmar sig Kommentera!
Fan Jack. Det börjar ju se riktigt bra ut det här. synd bara att jag måste börja leta efter andra fälgar nu. Kan ju inte glida runt med likadana som dig
Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Utvändigt är den ju klockren! Du kanske ska ge dig på inredningen? Ser ut som att den har tyginredning? Leta reda på en inredning i halvskinn eller helskinn med sportstolarna
Thorssa: Tack:D invändigt är det halvskin och de är riktigt sköna säten! fixar bild på dem snart så ska du se att det inte när något att ändra på, är hel nöjd.
Ser ju nu att du MÅSTE byta dina emblem till ett par (svart/vita) kolfiber så passar dom bättre in i ditt tema. Både på huven och bakluckan. Sen plockar du av 323 märket så blir baken ännu "renare".
Och som vanligt tjatar jag om svarta grillnjurar. Det gör så jäkla mycket på bilens utseende.
Rquired: kan hålla med till viss del, dock ser det riktigt bra ut i verkligheten. Stuket passar på något sätt
Smajly: Nu snackar vi! har kollat in såna innan men inte känt för att lägga ut de pengarna på nåt så litet,,, men så fort jag känner för det så är det med på listan ;-) 323 märket är jag nästan lite stolt över, fast det kunde ge ett gött stuk! får tänka över det
Förövrigt så ska bilen in till verkstaden för att återigen byta fjädrar ibak. sen är det bara montera 19" o vänta på sommaren
Darkie: Tackar tackar o jag blir nöjdare och nöjdare
Rquired: Svart bmw med angeleyes och gt-läpp. finns säkert flera och det är snyggt
Bollen: Många säger just så när de bilen
Liiindh: Smart lösning! jag utnyttjade inredningen på så sätt att den är enkel för mig att justera och sticker inte utåt. alla sätt är bra förutom de dåliga
Har blivit sugen på kolfiber emblem sen Smajly kommit med sin kommentar,,, vi får se hur det går med emblem köpet ;-) såg att det även fanns snygga M-pedaler på blocket