ä'r det någon från halmstad som åker på lördagen och åker hem på lördagen som kan ta med sig en tjej från elmia tillbaka till halmstad hon åker med mig till elmia men jag åker vidare till sthlm efter och hon vill gärna dit men kmr inte hem tillhalmstad pga att dom hon skulle åka med inte ska till mässan alls
ahahaha fixa en bild så ska vi se vad vi kan ordna
nae men seriöst ... bilarna från andra städer brukar oftast anlända vid 9 tiden i ljungby ... så ett tips är ju at vara där lite tidigare ... vi är några som åker från halmstad senast 8, stannar på ljungby o tar en macka o så ....
beror ju på vad gasa 'lite' är haha förr förra gången vi åkte te hbg låg vi i typ 170-200 blås hela vägen och innan vi åkte tjatade alla om att vi inte skulle ligga över 140 men de blev race på ner vägen ist
Jag och MrErlandsson & Portal måste tyvärr hoppa av karavanen på lördag. Ska köra med en polare som ska köra halv 8... Allt för att undvika köer och skit i Jönköping
har man lite brottom borde de inte ta mer än 20 min till ljungby för det har jag för mej att jag körde från ljugnby till halmstad då jag hade brottom lr så kanske de va 30min
mrTegefeldt det var tråkigt att höra
vi får nog köra så vi är i ljungby runt 9:30-9:45 så borde vu hinna haka på skåne folket för från örkelljunga till ljungby tar de väll ungefär 20-30 min i 140 och dom har ju en bit till på de så de kan nog blir ganska bra
kan säga att vi lyfter från halmstad strax innan 8 , jag o några polare iaf ... bättre komma för tidigt till ljungby än för sent ... stannar där o käkar lite frukost o inväntar dom andra ...