vad man gör när man jobbar med både fog och asfaltslagning är att värma på det på plats med gasol för att det ska bli mer mjukt/flytande, vet inte hur du gör men jag vill inte elda i bilen
vad man gör när man jobbar med både fog och asfaltslagning är att värma på det på plats med gasol för att det ska bli mer mjukt/flytande, vet inte hur du gör men jag vill inte elda i bilen
Jo det gör man med vanlig asfalt men det här var inte det som det står i början men ska inte använda det heeh de får ligga i garaget tills man behöver fixa uppfarten
Kanske funkar, men verkar ta väldigt långt tid att torka. Men har man bilen i ett garage över sommaren med ett värme element på över natten så är det nog ingen fara. Kul med dessa "hemma fix" grejjer
Kanske funkar, men verkar ta väldigt långt tid att torka. Men har man bilen i ett garage över sommaren med ett värme element på över natten så är det nog ingen fara. Kul med dessa "hemma fix" grejjer
Det funkar nog det var det vi kallar gumma så det funkar ju särkert för det togs upp i en annan tråd sen har ju även biltema butylmattor oxå har jag hittat idag så man kanske kombinerar dom där två tror jag att jag ska göra aa det är det speciellt när man har en bil o prova lite i dessutom