3677
Sök

....

560 Inlägg
10 april 2009
haha japp det verkar inte bättre big_smile
och parkerings skador o sånt skit får man väl räkna med om man ska va 100 pers på 50 platser o parkera på sidan.
men de e klart. till sist kan alla som är bil intresserad sitta hemma på garaget o annorna träffar.

annorna en träff så kommer inte en jävel för där är stöld risk big_smile haha

905 Inlägg
10 april 2009
Trådstartare
jag samlar in all information och ideér. . . som jag snappar upp här smilesmilesmilesmile

Trevlig påsk på alla. . . kör försiktigt mycket poliser ute på vägarna denna helgen. .

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
10 april 2009
Haagi, du har PM smile fast du inte svarar där ;P

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

8 Inlägg
10 april 2009
Jag är gärna med om det går=)

5 Inlägg
10 april 2009
Hejsan,

Bra initiativ helt klart, MEN.

Om denna motor klubb ska arangera, cruisingar = DVS buskörning genom stan.
Köra "drifting i slask" etc. Tycker det låter så oseriöst, dessutom försöka få ett ekonomiskt stöd från komunen?

Det går liksom inte ihop, SEN dessutom försöka hålla någon form av utfållning. Du får komma, men inte du. Det funkar ju liksom inte i praktiken.

Jag är mer än gärna med och hjälper dig/er. Har erfarenhet inom detta, man får försöka fålla ut på ett bättre sätt.

Lycka till!

Vänliga Hälsningar,
Erik Regnell

Honda S2000 -2005
Skåne/Malmö
Säljare på Mazda Svedala, kontakta mig vid intresse.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
10 april 2009
Mhmm jag håller med. Haggi skit bra intiativ du försöker ta och ideén i grunden är super.
Men en så här pass stor "klubb" som försöker hålla "hemliga" träffar kommer i min mening inte funka.
Eftersom denna skara är så stor så kommer Kalles polare at komma, och kalles polare känner ännu fler som också kommer. Sen har ni samma dilemma igen.

Jag kommer ihåg om det var 2 år sen dom försökte med sms lista i malmö, tror det funka 2-3 veckor sen blev alla förvirrade och mög. Så det las ner igen.

Håller med Regge, denna skara bilar är inte omtyckt av polisen/kommunen då redan vid första cruisen skyllde dom en krock på er. Det var inte ert fel men du/ni förstår nog att kommunen inte vill ha med sånt o göra.

119 Inlägg
10 april 2009
Regge skrev:
Hejsan,

Bra initiativ helt klart, MEN.

Om denna motor klubb ska arangera, cruisingar = DVS buskörning genom stan.
Köra "drifting i slask" etc. Tycker det låter så oseriöst, dessutom försöka få ett ekonomiskt stöd från komunen?

Det går liksom inte ihop, SEN dessutom försöka hålla någon form av utfållning. Du får komma, men inte du. Det funkar ju liksom inte i praktiken.

Jag är mer än gärna med och hjälper dig/er. Har erfarenhet inom detta, man får försöka fålla ut på ett bättre sätt.

Lycka till!

Vänliga Hälsningar,
Erik Regnell

förstår inte vad du menar med buskörning??? om man håller max 30 km/h hur kan det vara en buskörning??? hmm

True love never ends!

Hamster
817 Inlägg
10 april 2009
rc_mysan skrev:
kan väl slänga in en röst på JOCKE_ST då big_smile

Han är redan godkänd wink Men han får min röst med smile

905 Inlägg
10 april 2009
Trådstartare
jag tackar för alla kommentarer och så. . tar emot kritiken för att göra klubben ännu bättre. . . men håller inte med vid visa punkter som ni säger. . . cruisingen sköte vi hur bra som helst. . . vi körde cirka 25km/h för att hålla ihop gänget. . . de som är med på listan sköte sig exemplariskt (applåder för er!!). . . så jag är väldigt positiv över denna klubben. . . visst jag förstår problematiken med hålla det hemligt. .. . men man hittar alltid lösningar!! det med drifting och drag race. . är givetvis inte olagliga race!!! annars hade jag väll inte skaffat materialet som reglemente skriver att man behöver. . . har kontakt med försäkrings bolaget och även en polis kompis som jag diskuterar mina framtida planer för events. . .  Jag tar säkerhet på högsta allvar. . vet vilka skador det kan bli!!!

(Hoppas de gick bra med er som råka ut för olyckan. . . .)

MVH
XSC MK
Haagi

119 Inlägg
10 april 2009

True love never ends!

1 Inlägg
11 april 2009
Jag är gärna med smile var med när vi cruisa idag big_smile tjejen som satt med i Biggis bil big_smile /ha d bäst

905 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Idag hade vi ännu en träff. . . slänger ut lite bilder smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/617480_mvl0im.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/617481_o30bck.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/617482_odlml3.jpg

905 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Arri_Loca skrev:
Jag är gärna med smile var med när vi cruisa idag big_smile tjejen som satt med i Biggis bil big_smile /ha d bäst

haha du är inskriven på listan nu smile smilesmile

352 Inlägg
11 april 2009

skön träff! synd att vi inte kunde stänga in Polismagneten i bagageutrymmet! haha lol
Senast redigerat av Biggi (11 april 2009)

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

905 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Biggi skrev:

skön träff! synd att vi inte kunde stänga in Polismagneten i bagageutrymmet! haha lol

der var en jävligt trevlig träff!!! vi ses nästa helg!! haha låter som en bra idé!!

36 Inlägg
11 april 2009
låter skoj detta!! jag e gärna på!!

119 Inlägg
11 april 2009
håller med er andra... det var en riktigt trevlig träff igår smile ses nästa helg... smile

True love never ends!

905 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Kiki skrev:
håller med er andra... det var en riktigt trevlig träff igår smile ses nästa helg... smile

hehe,,,det gör vi!! ses då smile

905 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
mini film smile

119 Inlägg
11 april 2009
haagi skrev:
mini film smile

klockrent låt val !!!!! haha.. lol det var riktigt trevligt igår!!!! tack allesammans wink

True love never ends!

Sök