3294
Sök

Vilken bil ska jag köpa tycker ni

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Hello, står nu och funderar på vilken bil jag ska köpa hmm bilarna som det står imellan är toyota supra,nissan skyline,eller en bmw m3. . . summan som jag har är 95 000. och blir det en Supra så får det nog bli en Non turbo tror inte man får en supra me turbo för under 100. Är det någon här som har haft en supra non turbo ? som kanske kan berätta hur en sån går smile

men lutar mer åt en skyline eller en M3a. Vad Tycker Ni vilken Ska Man Ge Sig På wink?

787 Inlägg
23 april 2009
Är ju helt upp till dig . Men jag tycker M3an smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
23 april 2009
89a skrev:
Hello, står nu och funderar på vilken bil jag ska köpa hmm bilarna som det står imellan är toyota supra,nissan skyline,eller en bmw m3. . . summan som jag har är 95 000. och blir det en Supra så får det nog bli en Non turbo tror inte man får en supra me turbo för under 100. Är det någon här som har haft en supra non turbo ? som kanske kan berätta hur en sån går smile

men lutar mer åt en skyline eller en M3a. Vad Tycker Ni vilken Ska Man Ge Sig På wink?

jag skulle då säga så här vet man inte vilken man ska ta ska man inte köpa nån föräns man vet vilken man verkligen vill ha;)

för övrigt så äre skyline alla gånger som är tuffast=D

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
AlvereZ skrev:
Är ju helt upp till dig . Men jag tycker M3an smile

joo m3an skulle inte heller sitta helt fel. tänkte köpa en sån först sen börja skyline och supra hoppa in och ut i skallen tongue

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
89a skrev:

jag skulle då säga så här vet man inte vilken man ska ta ska man inte köpa nån föräns man vet vilken man verkligen vill ha;)

för övrigt så äre skyline alla gånger som är tuffast=D

joo håller på att utreda den saken just nu faktist såhär mitt i natten wink

12 086 Inlägg
23 april 2009
Har du bara 95k skulle jag inte valt Supra lr Skyline, du får bara snikmodeller lr skitex för dom pengarna hmm Men du får en fräsh M3 för dom pengarna så satsa på det.

735 Inlägg
23 april 2009
JapMax skrev:
Har du bara 95k skulle jag inte valt Supra lr Skyline, du får bara snikmodeller lr skitex för dom pengarna hmm Men du får en fräsh M3 för dom pengarna så satsa på det.

instämmer

429 Inlägg
23 april 2009
Skyline som första bil? Somliga har det bra ^^

// Pontus

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 april 2009
Finns trevliga M3 för dom pengarna du har och du får en bra leksak mellan händerna.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
23 april 2009
en mitsubishi evo? 3a eller 4 borde man kunna hitta för dem pengarna... mycket brutala bilar! som ändå är byggda i en svensson kaross.. vilket gör att du kan använda bilen också smile

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Trucker
2 710 Inlägg
23 april 2009
Satsa på M3 smile Annars e min till salu wink

Fart missbrukare

Teddan
2 495 Inlägg
23 april 2009
M3 om du har den budgeten..

finns en här på gorg som är ruskigt påkostad/välskött som är till salu för 100 000kr, den går nog att pruta ner en del .

thexaz heter användaren

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 april 2009
Kolla på BMW sajt powerbörsen (www.autopower.se) finns flera M3 med seriös ägare, det kostar ingenting att ta en titt. wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

136 Inlägg
23 april 2009
För den summan skulle jag också satsat på en fräsch m3

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
23 april 2009
Skyline r32 finns ju för under 100.

218 Inlägg
23 april 2009
om jag hade 95 laxar skulle jag fundera på en praktisk, snygg och snabb bil tex imprezza
men hej de är ju jag wink

OEM <3
6 957 Inlägg
23 april 2009
En väl inkörd M3:a borde väl vara det klokaste.

Men hade jag varit du hade jag sneglat på E36 325/(328:or i högre prisklasser, där kan
du få riktigt fin bil. Samma gäller E46:or som börjat bli billiga smile

Sen så blir nog försäkringen svettig när det står M3 efter BMW tongue

Neä, en BMW 325/328IM 96-98, där har du mitt förslag smile

Ex:
E36 325 Cab: http://www.blocket.se/vi/21153517.htm?ca=13_s

E36 328IM Cab: http://www.blocket.se/vi/21152035.htm?ca=13_s

E46 328i: http://www.blocket.se/vi/21166088.htm?ca=13_s

Mvh
Senast redigerat av Bjork (23 april 2009)

OEM <3

401 Inlägg
23 april 2009
MrEricsson skrev:
89a skrev:

precis

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
JapMax skrev:

joo precis tänker så ochså. men en supra non turbo borde man få i ett hyfsat skick fast kanske inte lika roligt med 220 häst tongue

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
biber skrev:
Skyline som första bil? Somliga har det bra ^^

haha inte min första bil har Ägt några volvon och bmwn. men vill uppgradera mig lite wink
sen så har man jobbat ganska så hårt för dom pengarna kanske inte är sådär jätte mycke men

Sök