Beror väl mycket på vilken färg du vill ha den i, ska du ha samma som nu så slipper du ju lacka inne i trösklar, dörrsidor och motorrum, mm. Plockar du av lister, dörrhandtag, emblem mm. själv eller ska lackeraren göra det?
Bästa är väl att ringa/åka runt tillolika lackeringsfirmor i din närhet och få ett prisförslag på vad det skulle kosta.
Jag har ett liknande ditt snöre som också är rött och lagom stort. För att svara på frågan då så är snöret halvlångt!
Jag oxå.. och de är väl från den ena änden till den andra...
från ena till andra änden? nej då är den för lång, kan inte va samma :S
men för att svara på trådskaparens fråga så är de mkt spelar in..
Va är de för lack? solid, metallic? ska bilen byta färg? dvs lackas in i trösklar, motorutrymme osv.. hur ser den utnu? mkt småbucklor? enklast är att åka runt till lite olika lackfirmor å be om ett prisförslag.. kolla även mellan olika firmor då de kan skilja en del..
Hejsan tänkte höra om någon visste en bra lackfirma som har ett ungefärligt pris på en hellackering utvändigt?
PS.. Taksam för ett svar!
Pris skiljer sig från firma till firma. Finns inga fasta priser utan det varierar från bil till bil. Åk runt och be om ett pris och ställ alla mot väggen sedan så dom konkurerar ut varandra. Då brukar man tjäna en hel del.
där jag jobbar så tar dom ca 6 000 kr för en hel lack om du gör slip och spackel jobbet själv så det bara är att köra in bilen i boxen när den kommer, utan kjolar!
If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
haha ni med snöret är ju bara för goa...Man är ju dummare än dum om man inte vet att snöret är exakt 30cm kortare än änden på ett rep, som för den delen oftast är grönt!
Men som de flesta redan sagt så finns det miljarder med trådar (nästan) om lackering! Att göra så mycket som möjligt själv kommer spara dig mycket pengar!