3636
Sök

740 turbo, går det byta till 16v topp?

4 670 Inlägg
29 september 2009
Tycker du ska köpa dig en bok om motorlära o sitta o plugga in den!

Sen kan du börja fundera på om du klarar av allt du skriver här.

Du verkar ändra dig konstant av det du "Tänkt" göra o börjar bli lite småtjatit tyvärr.

Finns bra böcker till hur en 740 fungerar på Biltema så åk o köp en o läs dig till hur allt funkar sen om de är något som är oklart om saker o ting får du gärna fråga!

467 Inlägg
29 september 2009
Trådstartare
TurbOla skrev:
Daniel_89_Boy skrev:
men det klart att jag blir iriterad på folk som tror att jag inte kan nånting bara för att jag frågar mycket. o sen tycker jag inte om folk som kommnterar hur jag skriver heller jag kan inte roför hur jag skriver. o det är dinte det jag frågar om eller vill ha komenterer om

Men om du är så erfaren så ställer du väldigt lustiga frågor, på en väldigt enkel nivå.
Speciellt din förklaring/fråga om att automatlådor inte har någon koppling lät ju bara helt uppåt väggarna.

jag sa inte att jag hade mycket erfarenhet. klart att jag vet att en automat inte har koppling. men det var det jag vet inte hur det ser ut där koplingen annars sitter

467 Inlägg
29 september 2009
Trådstartare
mickius skrev:

Du verkar ändra dig konstant av det du "Tänkt" göra o börjar bli lite småtjatit tyvärr.

Finns bra böcker till hur en 740 fungerar på Biltema så åk o köp en o läs dig till hur allt funkar sen om de är något som är oklart om saker o ting får du gärna fråga!

jo jag vet att det fins böker o så. men jag tycker inte om att läsa o läser inget bra heller så jag lärmig bettre praktiskt. jag vet att jag endrar mig mycket men det här projektet ska jag inte göra nu det blir ett par år frammåt i så fall

Avstängd
424 Inlägg
29 september 2009
Daniel_89_Boy skrev:
mickius skrev:

jo jag vet att det fins böker o så. men jag tycker inte om att läsa o läser inget bra heller så jag lärmig bettre praktiskt. jag vet att jag endrar mig mycket men det här projektet ska jag inte göra nu det blir ett par år frammåt i så fall

Du läser ju här?

Köp dig en haynes bok. Lovar att du får bättre svar från den än här.. Då det är svårt att förstå vad det egentligen är du vill göra.

Skrivet i all välmening.

team Svineri. Volvos under construction.

467 Inlägg
29 september 2009
Trådstartare
turbo5a skrev:
Daniel_89_Boy skrev:
mickius skrev:

Du läser ju här?

Köp dig en haynes bok. Lovar att du får bättre svar från den än här.. Då det är svårt att förstå vad det egentligen är du vill göra.

Skrivet i all välmening.

oki kan ska ska köpa mig en son bok i alla fal. jo jag för står att det kan vara svårt att både förstå o förklara. vilkan ska jag ha då det är ju massor o velja mellan

Avstängd
424 Inlägg
29 september 2009
Daniel_89_Boy skrev:
turbo5a skrev:
Daniel_89_Boy skrev:

Du läser ju här?

Skrivet i all välmening.

oki kan ska ska köpa mig en son bok i alla fal. jo jag för står att det kan vara svårt att både förstå o förklara. vilkan ska jag ha då det är ju massor o velja mellan

Börja med att köpa den som är till din bil.. Såg på biltema för ett tag sen att det fanns haynes tuning/styling böcker nu också. Köp en sån när du ändå är igång.

Sen kan vi börja snacka.

Utbildad Service tekniker
117 Inlägg
29 september 2009
Du är en riktig klåpare för fan, du kan ju sno en cykel om du mår bättre av det, men du kommer fortfarande vara en idiot

Avstängd
424 Inlägg
29 september 2009
Mattley skrev:
Du är en riktig klåpare för fan, du kan ju sno en cykel om du mår bättre av det, men du kommer fortfarande vara en idiot

Ville inte säg det själv..

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 september 2009
Låser där...   skärpning till i princip alla...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök