Alltid kul med golf projekt, och speciellt GTI gillade det blåa ljuset vid dina mätartavlor vad har du för planer med motorn då, är lite nyfiken på det intressant tråd, ska bli roligt att få följa den
Har iaf hänt lite idag, Dragit om allt kablage i bilen och tryckt i två nya lågnivåare OCh till helgen blir de lite mera dragning av kabel, från dörrsidor osv
Wiiiie hooo!! Då har man fått in SE 15" Spela lite idag och kom upp i 140db (139,9db) De spela så ända in i faan Har inte bilderna hemma än, men ska lägga upp lite på bygget, så som de ser ut just nu
Ja, nytt golv och dendär "Panelen" på bakluckan är ny Har bara mobilbilder Men det får duga, bättre det än inge bilder alls
Panelen bort tagen
Nyklädd och fastskruvad Mycke skalller som försvann efter det:)
Och lådan då såklart Har inte bilderna hemma sen jag byggde ihop den:( Men den är bara iställd nu, men ska ju såklart bygga in den med riktiga paneler på sida och så ska även klä om allt i samma tyg och städa ur den riktigt
Ja de är riktigt härligt ljud faktist ;D Har inte du nå funderingar på stort ljud?
Joo självklart, vill plasta och dona o bygga ner typ 2 tior och 2 tolver och 2 6x9or men jag är inte kunnig inom det, tänkte ta ljudet till sist, vill ju att den ska synas liksom!
Ja de är riktigt härligt ljud faktist ;D Har inte du nå funderingar på stort ljud?
Joo självklart, vill plasta och dona o bygga ner typ 2 tior och 2 tolver och 2 6x9or men jag är inte kunnig inom det, tänkte ta ljudet till sist, vill ju att den ska synas liksom!
Blanda inte storlek på basar.. håll dig till antingen 10´or eller 12´or..
Då har jag börjat bygga bakluckan, bilder sen igår. Vart inte mera än två mobilbilder, men de är iaf nått. Stoppade även i ett Maxima 900 batteri och en MDS 1F kondesator ^^
Ska bygga klart idag, och ska fixa en plats åt två 6,5" som jag ska ha bak med. Så jag får se vad det blir av allt då
Senast redigerat av AlexanderOhman (3 augusti 2009)
Lite sen update kanske, men bakluckan är klar (den vart det i måndags) och basen trycker riktigt bra nu, sen jag fick in nytt batteri och kondensatorn Var precis ut och provade med dB Dragracing Bass Race 2 skivan, och jag kan ju lova att det tryckte över ca 143db nu. Jävlar va bra de slår ;D Återstår bara att åka till Söderhamn på lördag och tävla lite, synd bara att jag måste köra i Advanced för jag har ett extra batteri, om jag inte sätter det fram så länge då. jag får se hur jag gör
Senast redigerat av AlexanderOhman (6 augusti 2009)