När allt väl va klart så skulle allt grundas .Jag grundade allt och blev klar kl 02,30 på natten.. =S Allt slipades dagen därpå och kördes till lackeraren!
Grundat och slipat
När allt var på lack så passade jag på att bygga avgassystemet.. Det fick bli 3" ifrån katt. 1 lång dämpare innan bakvagn sen 2 st slutdämpare. Hemmagjort y-rör.
Innan lack av avgassystem. Måste ju test monteras och justeras..
Fick tillbaka grejerna ifrån Adrian som lackade grejorna.. Tack för en snabb insats och att du ställde upp Adrian.
Grejerna kom hem och monteringen satte igång..
Fick min chassisats 1 dag innan Emmaboda.. Monterades kl 03,30 på natten innan men gav upp.. Skulle hunnit till Emmaboda men hade då inte fått sova något.. =S
Vad gött det är när man monterar allt nytt..
Orginal Vs Sänkning
Men bilen blev ju "klar" tillslut. Så här är jag idag. Bilen ställdes ut på Vingåker. Ska åka på fler träffar senare i sommar. Ska små justera saker sen med. Bygga in mitt billjud m.m..
Ja det gör ju lite när detaljerna kommer på plats.. Tycker fortfarande det är lite dålig respons på allt man gör och lägger ut här.. Det är som att folk inte är intresserade.. =S Här försöker man vara så detaljerad som möjligt.. hehe
Tjena! Undrar hur du fick de aktiva bixenonlysena att fungera? Det blev ricktigt snyygt med de lysena. Själv gillar jag inte kjolpaket:/
Kurvfunktionen i dom får du aldrig igång utan givaren i rattstången.. Annars är det bara att koppla om i kablaget fram vid lyktan. Ljusinställningen blir spegelvänd så om du har den nerställd inne i bilen så står dom som dom ska...
Kjolpaketet tycker jag är bra för då får man vara lite egen och inte se ut som alla andra.. speciellt fram när man byggt ner det själv..!