Byter ut namnet på tråden och tänkte kolla lite gissningar på DB med dessa grejer man kan komma upp i? beroende på vart och hur man gör med sätena och lådan osv...
eller bara en snabb fråga imellan. spelar det någon roll om man har 2 steg av samma märke, en baslåda med annat märke , 4 st 5:25or med ett märke och ett märke på sterion? haha ja. en bilstereo av typ 4 olika märken?
Spelar det någon roll eller låter det kanon iallafall?
Kan säga att det dära steget är totalt skit! Har haft ett exakt likadant i mina unga år, och det leverarar då inte nå 2 x 300watt. KANSKE 50watt (om enns det).
Köp ett monoblock? Tex, orion 1200. http://dbakuten.se/detail-item_id-16351 Om basarna är relativt lättdrivna, annars finns det massa andra steg ute i världen att kolla på.
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
jo visst fins det mycket att köpa som skulle vara kanon bra. men alla pengar vi har som "budget" kan inte gå åt till slutsteg haha
men 2 sånna steg för tot 7200:- måste väll orka driva en 12" bas per steg iallafall?? (riktat till ABSOLUTJONAS)
Så ni har köpt två äkta kinasteg för 7200:-? Uj.. jag sitter just nu och tänker alla de valen ni kunde ha gjort.. Men men jag hoppas det lirar schysst ändå.