Fick höra igår att Onsdagsbuset ska kicka igång igen, hoppas dom hinner köra nån gång i år bara! Och att det kanske är en 5min grupp å en 20min grupp för banåkat. 2.8 varv är ju själadödande...
Går ju fint att hålla koll på bokningskalendern på hemsidan eller Compello.se´s eventsida där alla bankörningar dyker upp. T.ex i lördags så var det fritt fram för alla bilar att pynta 400kr och köra oändligt mellan 0800 och 1700. En Dodge Viper, Ferrari F430, Porsche 911 och BMW M3 till tillfället i akt
200hk? Shit... Jag kör ifrån bilar som är betydligt med hästkraftstinna med min lilla sugis 1.6a, det är inte på rakorna det avgörs som sagt Så kom du med bilen som den är, kolla över bromsbeläggen först bara och byt gärna bromsvätskan om du inte gjort det på ett år, sen är det bara att gasa. Vill nån köra om så håller man till höger bara, det är ingen tävling
Alltså jag är intresserad men jag vet inte var jag hittar när folk kör på motorpark.se verkar det mest vara mc som kör, stod inget om compello körde i juni?
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program