Har ett par Logitech Z4. Har mer och mer börjat fundera på hur man kan bygga in datorhögtalare i en bil för att få ner vikt och bara behöva ha en ipod som uppspelare.
ruskigt gamla men har fungerat väldigt bra..dom har varit med om mycket och det spelar fortfarande helt okej föredrar dock vanliga stereon lite mer tryck i den fast nu har mina ungdomliga högtalare med 2x10" i varje högtalare snart gått i pansion som hemma högtalare har beställt några fjönsiga små högtalare med 2x6.5" får se hur det går förhoppningsvis kan min sub fortsätta flytta luften skapligt tänkte dom nya skulle matcha platt tvn bättre och säkert bli mer lagom till hemma bioanläggningen
En good ol' Pioneer A-443 stereoförstärkare från sent 80-tal (alla större rattarna i alu ) som driver två stycken Proson Reality Sat-31 V2-högtalare (2007). Funkar för stereoljudsfantasten
Edit: Kan ju tilläggas att jag har tyngre grejer som även är inkopplade till datorn En Pioneer A-307R (2006, stereoförstärkare) med två stycken XTZ 99 W2MT (2004).
Kör med Creative Gigaworks S750. Nya 7.1 ljudkort vill ha 4 ingångar för 7.1 ljud men min ger bara 3 kablar så det går inte köra 7.1 längre. Funkar bra annars
Jag kör genom ett par gamla Cambridge PcWorks. Grynt jävla rent och fint ljud med mycket detaljer
När jag känner för att spela på lite mer så kör jag igång min AKAI AA-R31L receiver som driver mina Proson Stratego Monitor 6-SAH. Grymt ljud för pengarna Basar bra som fan för att vara 6,5" element.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
En good ol' Pioneer A-443 stereoförstärkare från sent 80-tal (alla större rattarna i alu ) som driver två stycken Proson Reality Sat-31 V2-högtalare (2007). Funkar för stereoljudsfantasten
Edit: Kan ju tilläggas att jag har tyngre grejer som även är inkopplade till datorn En Pioneer A-307R (2006, stereoförstärkare) med två stycken XTZ 99 W2MT (2004).
Haha ja, tyckte att förstärkaren skulle få den titeln också. Den har aldrig svikit mig som den 20 år nyare Pioneer-stärkaren har. Fick till en bra placering av klistermärket där så jag är nöjd