Ser bra ut!
Men alltså det är någonting med gamla Opel och styling, de ser ju så grymt bra ut!
Nu kommer lite kritik ang. förslagen om lack, och för att gå rakt på sak, BLÖRRK! Ok, innan jag får verbalt stryk så vill jag framhäva att det nu bara är hur jag tycker och tänker, men i min värld så är de sista bilderna...ja du fattar. Iof kan jag fatta visst tycke för den övre-högra bilden, men BARA med rosa fluff och saker innuti!
Personligen tycker jag du ska köra på hel vit, alternativt någon mer mjukt övergående färg eller annat mönster, kanske inte så otroligt skrikande i kontrast till original färgen, typ tänk svart med mörklila områden, så förstår du var jag menar.
Skulle ju iof kunna vara intressant att leka lite med de sista förslagen, kanske den med blå/lila färg, och se om man kan få den att se mindre ut som om någon kört över den med en gigantisk roller med vit färg.
Men men! Frånsett färgförslagen så tycker jag att bygget ser bra ut, riktigt bra! Att det sen är en Opel höjer ju bara intrycket.