Tyvärr så tror jag inte att Nt:s röster kommer att hjälpa men man kan ju alltid hoppas! utöver det så tycker jag att de var lite snålt med folk på träffen, om man jämnför med förra gången! Tack iaf
Tyvärr så tror jag inte att Nt:s röster kommer att hjälpa men man kan ju alltid hoppas! utöver det så tycker jag att de var lite snålt med folk på träffen, om man jämnför med förra gången! Tack iaf
Första och sista brukar dra men sen var ju inte förutsättningarna någe vidare denna gång samt att de händer ju en del annat denna månad och nästkommande.
Vems var bmwn som hade blå blinkande lysen i fram och bakljusen??? Har en kort film på den.. Ingen vidare kvalite men ändå... Filmade den med mobilen nämligen..
Ennu en lyckad träff tycker jag, Men måste tyvär påpeka dom som lämna alla glasflasker på parkeringen, Jävla idioter, Spräckte frånten, Tack ska ni ha för att ni e hänsynslösa..... :@
håller helt me dom j..la idioterna måste ha stått sist i kön när gud dela ut hjärnor!!!
Jag förstår inte riktigt varför dom sätter förbjud mellan 00 - 06.. kl 24 har det "tunnats" ut och folk börjar röra sig mot annat... en cruising är ju kul
Jag är en av de 2 som satte upp påsarna.. och jag tänkter inte ta ner dom... tanken var att dom som städar på parkeringen kanske skulle vara gladare av att behöva ta ner säckar än att plocka allt från backen... tänker sätta upp fler säckar till nästa MoM
ville bara säga ett jätte bra initsiativ forsättmycket uppskattat trots att folk me iq 0 och promille för mycket aldrig lär sig. forssätt me det fina jobbet