2570
Sök

RIAA är ju helskruvade!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 juni 2009
Det är inte bara IPRED, Även tex "lissabon förslaget" (Som för övrig är helt sjukt efterblivet)
Och sen tror jag dom även är kritiska imot EU.
Vilket är MYCKET BRA i min mening.
Så allt är bara skitsnack om att PP BARA håller på med IPRED och att det ÄNDA dom vill göra är att ladda hem.
Läs på innan.

Och varför inte bara ha "1 fråga"
Varför ska tex moderaterna få leda? Vad gör DOM som är sä bra? Jag har då inte märkt av nånnting BRA

EDIT:
Jag tycker ni ska läsa dom 2 SISTA SPALTERNA. Och få lite inblick istället
http://www.piratpartiet.se/politik

Ni kan fan inte komma och säga att personlig integritet finns nu! Och inte heller att den inte behövs för att ni har "rent mjöl i påsen" Det är för fan sjukt ju.
Sen att dom drar med sej IPRED i fallet är bara bra
Senast redigerat av LeafBox (20 juni 2009)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

DFFL
9 020 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
http://img40.imageshack.us/img40/9172/1245456677307.jpg
Senast redigerat av FireTraXX (21 juni 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 juni 2009
HAHA världen är bra sjuk, men precis som du skriver här firetraxx airfrance ger ut 24000 till familjerna o så en ful stackare (om dte är hon på bilden) får betala 80k per download, kul när man då sitter inne med ca 6500 låtar haha jag kommer ju få gå i personlig konkurs.... o till råga på allt så var det säkert dålig musik fulfacet laddade hem också....fy fan !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

got stance?
546 Inlägg
21 juni 2009
en låt för 80000 dollar, nån som vill köpa??
Senast redigerat av joonte_ (21 juni 2009)

夢の力

DFFL
9 020 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
SatansWrath skrev:
HAHA världen är bra sjuk, men precis som du skriver här firetraxx airfrance ger ut 24000 till familjerna o så en ful stackare (om dte är hon på bilden) får betala 80k per download, kul när man då sitter inne med ca 6500 låtar haha jag kommer ju få gå i personlig konkurs.... o till råga på allt så var det säkert dålig musik fulfacet laddade hem också....fy fan !

Jag har drygt 25000 låtar (på en extern HDD som inte varit igång sen jag skaffade Spotify tongue).
25000 låtar * 80000 dollar *8 kronor =16 000 000 000kr.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
21 juni 2009
FireTraXX skrev:
SatansWrath skrev:

Jag har drygt 25000 låtar (på en extern HDD som inte varit igång sen jag skaffade Spotify tongue).

Shit!, du är ju en rik snubbe ju..tongue

DFFL
9 020 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
blacken skrev:
FireTraXX skrev:
SatansWrath skrev:

Shit!, du är ju en rik snubbe ju..tongue

Tyvärr så får jag inte 80 000 dollar för varje låt jag tankat, fast det är ingen dum idé.
Nån som vill fråga RIAA ifall de håller med?

Russel Crowe, Gladiator.

Sök