3816
Sök

Inför: Friday Night Meet 3/7

72 Inlägg
2 juli 2009
Hamberg skrev:
Ashki skrev:
Hamberg skrev:

Det blir nog ingen match när din koppling viker sig smile

Hahaha, okej, du fick mig där. =P
Lasta skåpisen med bruttor nästa gång. Börjar bli klent med starters.

Har du några villiga då? yikes

OM jag har? wink

Team Night Meet
217 Inlägg
2 juli 2009
Röda faran lever & går som smoooort smile
Anledningen var att minus bulten på tändspolen gått av och därav glapp me kabeln från tändnings modulen ..  På calibrorna sitter det Bosch tändspolar som kostar 2500:- nya, de finns tre kvar på bosch huvud lager i sverige och efter de tre så kommer dem att utgå! suck vilka underbara delar! Men händig som man är lödde man fast kabeln kraftigt på den bult som är av, sitter som berg & fungerar tills ja åker & inhandlar en spole på skroten!

Hamberg: Ny musik går aboslut att fixa, dock kommer jag inte spela speciellt mycket musik under träffen då batteriet är som det är. Blir ett Banner Running Bull senare, men just nu måste ja prioritera andra saker smile

Tråden i största allmänhet: Kul att så många svarar/skriver på FNM trådarna, kul med mycket folk smile

Ses på fredag! Ekfalk!

easy to sound cocky when you got no ride..

72 Inlägg
2 juli 2009
vonekfalk skrev:
Anledningen var att minus bulten på tändspolen gått av och därav glapp me kabeln från tändnings modulen ..  På calibrorna sitter det Bosch tändspolar som kostar 2500:- nya, de finns tre kvar på bosch huvud lager i sverige och efter de tre så kommer dem att utgå! suck vilka underbara delar! Men händig som man är lödde man fast kabeln kraftigt på den bult som är av, sitter som berg & fungerar tills ja åker & inhandlar en spole på skroten!

Hamberg: Ny musik går aboslut att fixa, dock kommer jag inte spela speciellt mycket musik under träffen då batteriet är som det är. Blir ett Banner Running Bull senare, men just nu måste ja prioritera andra saker smile

Tråden i största allmänhet: Kul att så många svarar/skriver på FNM trådarna, kul med mycket folk smile

Ses på fredag! Ekfalk!

Vill inte att du bara står och posar imorgon ekfalk. Måste få se vad röda faran går för någon gång! cool

678 Inlägg
2 juli 2009
Ashki skrev:
vonekfalk skrev:

Ses på fredag! Ekfalk!

Vill inte att du bara står och posar imorgon ekfalk. Måste få se vad röda faran går för någon gång! cool

Håller med dig..
Jag skulel ju testa min nya kärra i fredags men när jag gick hämta bilen så tog ngn min plats sad

C20LET
1 041 Inlägg
2 juli 2009
Suck säger jag bara, skulle ut o tvätta bilen för en stund sen, när jag flyttade på den typ 5 meter o skulle låsa mitt garage sen så såg jag lspår av färsk soppa, så min bränsel slang vart sprucken nu het, har vart o köpt en ny nu o hoppas på att kunna hinna montera dit den nya imorgon så jag kan komma.
fan att det händer saker på sista sekunden sad

Vi tycker olika vet jag, that's it

Team Night Meet
217 Inlägg
2 juli 2009
BuRrE08 skrev:
Ashki skrev:
vonekfalk skrev:

Ses på fredag! Ekfalk!

Håller med dig..
Jag skulel ju testa min nya kärra i fredags men när jag gick hämta bilen så tog ngn min plats sad

En 2.0 16v framhjulsdriven calibra är inget att se boys, blir roligare när nästa bil är införskaffad smile Blir något me lite klös i & förhoppningsvid bakhjulsdriver eller 4x4 smile

1 196 Inlägg
2 juli 2009
skulle man kunna få en förklaring om hur man hittar dit?

R-Berg
392 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
@ Spiike

Tag av E18 mot Jakobsberg > Tag vänster mot Jakobsberg > Vid rondell, tag höger > Vid rödljus, tag vänster > Tag av höger mot Centrum (vid det här laget kan du se parkeringshuset på din vänstra sidan) > Tag vänster under bron, Tag vänster igen efter byggnaden, skylt parkering > Åk till plan 3 > Framme smile

5 Inlägg
2 juli 2009
1. Hamberg
2. CarpeDiem
3. Chippen
4. Patchi
5. klart att man kommer , (med nya bilenom den e klar )
6. Masterworks
7. Persson-v70
8. golfmk5
9. Master_Blaster78 (Som alltid ställer upp)
10. Ekfalk
11. Froderberg
12. Ashki
13. Rawad
14. Jojje_
15.

O så har jag världens j*vla otur så jag backat upp på en sten och krossade bakpartiet på bilen så det blir inget på fredag mad sad

hoppas att komma nästa vecka då jag ska försöka fixa detta sk*t under veckan
Senast redigerat av Shayer (2 juli 2009)

160 Inlägg
2 juli 2009
eller så tar du dej mot ikea barkarby parkeringen kör mot stäket på vägen som går vid max svänger vänster vi röljuset sen åker du rakt fram för bi centrum o ser parkerings huset på höger sida o vola infarten e dar me big_smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
3 juli 2009
Hamberg skrev:
@ Spiike

Tag av E18 mot Jakobsberg > Tag vänster mot Jakobsberg > Vid rondell, tag höger > Vid rödljus, tag vänster > Tag av höger mot Centrum (vid det här laget kan du se parkeringshuset på din vänstra sidan) > Tag vänster under bron, Tag vänster igen efter byggnaden, skylt parkering > Åk till plan 3 > Framme smile

Grym beskrivning. =]

Skönt att träffas i ett garage, för så som vädret ser ut nu [åska och blixtrar] så hade man inte haft någon lust att träffas ute på en parkering.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Masterworks
3 juli 2009
Jojje_ skrev:
Hamberg skrev:
@ Spiike

Grym beskrivning. =]

Skönt att träffas i ett garage, för så som vädret ser ut nu [åska och blixtrar] så hade man inte haft någon lust att träffas ute på en parkering.

Vi får hoppas att det inte regnar, för då kan inte jag komma, mina dörrsidor ligger hos "EvilAudio" och utan dom kan jag inte "veva" upp mina rutor! hehehe...  lol

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
3 juli 2009
Masterworks skrev:
Jojje_ skrev:
Hamberg skrev:
@ Spiike

Grym beskrivning. =]

Vi får hoppas att det inte regnar, för då kan inte jag komma, mina dörrsidor ligger hos "EvilAudio" och utan dom kan jag inte "veva" upp mina rutor! hehehe...  lol

Då tejpar du dit svarta sopsäckar så det ser ut som att du har helsvart toning fram. cool

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

R-Berg
392 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Vädret är kanon just nu, 32 grader ungefärligt, så det blir nog fan sol ikväll smile

237 Inlägg
3 juli 2009
1. Hamberg
2. CarpeDiem
3. Chippen
4. Patchi
5. klart att man kommer , (med nya bilenom den e klar )
6. Masterworks
7. Persson-v70
8. golfmk5
9. Master_Blaster78 (Som alltid ställer upp)
10. Ekfalk
11. Froderberg
12. Ashki
13. Rawad
14. Jojje_
15. Miklo84

Tar med mig en polare miklo84, han kommer med sin lilla audi smile

Team Night Meet
217 Inlägg
3 juli 2009
Boys boys boys and girls smile Vädret ser ut att bli klockrent inför kvällen smile Just nu kokar de i solen & bilen är nytvättad smile

Hoppas vi alla får en trevlig kväll så syns vi på plan 3 smile

Ekfalk!

160 Inlägg
3 juli 2009
äntligen efter 3 dagars slit me tidigare ägares okunighet i motor så har jag fått må mitt nya avgas system lagom till i kväll=) ses smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

Team Night Meet
217 Inlägg
3 juli 2009
Wangro skrev:
äntligen efter 3 dagars slit me tidigare ägares okunighet i motor så har jag fått må mitt nya avgas system lagom till i kväll=) ses smile

Härligt smile ska bli kul att höra! smile Ses ikväll!

1 338 Inlägg
3 juli 2009
funderar på att komma ut o kika lite med Seaten Jag fick ut bilen från lackarna idag efter lite tjat hehe big_smile dock så är den ej 100% färdig.. lite galler som ska monteras och slutfinnish kvar men det blir påmåndag måste ha bil över helgen... tongue
hmm undra fall man ska komma endå ens fast den ej e 100%?..

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

591 Inlägg
3 juli 2009
Det tycker jag att du ska göra smile

DB-Jägarn

Sök