2283
Sök

Då var den till salu!

R1 driver!
5 128 Inlägg
28 oktober 2009
Söta navkappslar! smile

:-)
367 Inlägg
28 oktober 2009
Navkapslar är alltid fint! wink

116 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
Jadå, navkaplsar is the shit! Det är säsong för det nu, så det är bara att gilla läget.

Ingen som känner sig sugen på att tvätta av min smutsiga Puma? Man ser knappt henne för all smuts...

116 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
I brist på annat så lägger jag upp en bild jag pillade med för ett bra tag sedan. Det hade varit tufft!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99757/792290_yjxmbt.jpg
Detta hade inte varit helt fel tongue

116 Inlägg
8 november 2009
Trådstartare
Inte mycket uppdateringar nu, men har hittat lite fälgar jag funderar på att köpa. Det hade inte varit fel med ett par nice sommarfälgar sen när våren kommer. Slänger upp en bild, lämna gärna en kommentar!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99757/797943_mbdtei.jpg
Hoppas på att ett set av något av följande set blir mina till våren!

Liten pöjk
610 Inlägg
8 november 2009
själv tycker jag att dotz'en fälgen ser mumma ut smile
då jag gillar de ''smala'' stuket smile förövrigt tycker jag att du ska mata på avgassystemet xD FETT ^^ tongue

orginal? nää du kan va orginal!

116 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
Jo, jag gillar designen på hela bunten där så det är inte lätt. Får dock köpa ett uppgraderingskit till bromsarna med så öppna fälgar. 240 milimetrarna ser lite fattiga ut annars.

efreeli skrev:
förövrigt tycker jag att du ska mata på avgassystemet xD FETT ^^ tongue

Mata på avgassystemet? Jag har slängt på den bakre dämparna, den andra fick inte plats. Väldigt synd..

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
9 november 2009
Tube skrev:
Jo, jag gillar designen på hela bunten där så det är inte lätt. Får dock köpa ett uppgraderingskit till bromsarna med så öppna fälgar. 240 milimetrarna ser lite fattiga ut annars.

efreeli skrev:
förövrigt tycker jag att du ska mata på avgassystemet xD FETT ^^ tongue

Mata på avgassystemet? Jag har slängt på den bakre dämparna, den andra fick inte plats. Väldigt synd..

finns det något som heter så? har man bestämt hur man vill ha det så fixar man det wink fixar du dit den andra också så kanske du kommer vara ensam om det ett tag också om det är jobbigt att fixa tänkte jag!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

116 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
båge skrev:
finns det något som heter så? har man bestämt hur man vill ha det så fixar man det wink fixar du dit den andra också så kanske du kommer vara ensam om det ett tag också om det är jobbigt att fixa tänkte jag!

Nja, är inte intresserad utav att dra om bensinpåfyllnadsrör och liknande, har varken tid eller lust att riskera att förstöra mer än jag främjar. Antingen det eller köra med minidämpare, men då låter det för ***** mycket och det vill jag inte det heller. Det är lagom ljudnivå nu så jag är nöjd.

Evolution Garage
478 Inlägg
9 november 2009
alchemist fälgarna där är mumma för ögat smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

116 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
CarbonLoader skrev:
Heja Ford!

Go ST!

116 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
Ja, då var mina headlights polerade och vindrutan utbytt. Kostade lite men det var behövligt. Kjolpaket och huv skall lackeras i veckan. Det är på g!

116 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
Som vanligt går det inte riktigt som man har planerat, där blev något fel med något i lackeringsprocessen så tydligen blev det vatten under lacken på motorhuven, vilket förstörde lacken helt och hållet. Kjolpaketet är iaf lackat, men inte motorhuven, och på lördag är det besiktning. Skoj skoj. Men det kunde varit värre, det är bara på med motorhuven nu, försöka få den igenom besiktningen och sen på med kjolpaket och nylackering utav motorhuven.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99757/812085_oiwojk.jpg
Superbilen, big_smile

167 Inlägg
2 december 2009
Tråkigt när det strular, bara att ta nya tag

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)

116 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Jadå! Idag var den inne på besiktning och klarade det utan problem. Nu skall jag bara sätta i nya lampor till positionsljuset, får nog bli ett par dioder skulle jag tro. Körde en sväng med bilen nu, första gången på runt 1,5 veckor då den varit i garage i Helsingborg. Så grymt nice det kändes!

Kjolpaketet är ju lackat och klart, men det får nog väntas till jullovet innan det åker på är jag rädd för, så runt den 20:e åker det nog på. Bilder lovas!

116 Inlägg
7 december 2009
Trådstartare
De kollar om kompressorn till lacken är fixad idag, om så är fallet blir förhoppningsvis motorhuven nerslipad och lackad inom veckan. Skönt!

116 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
Snart så åker kjolpaketet på, om ca en vecka! Det har varit en minst sagt lång väntan, men nu är det snart klart, så skönt det är!

Snackar med en kille angående att byta puman mot en Mustang, -95 dock. Några tankar?

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
18 december 2009
Hehe, jag har tankar om bytet. Mustangen har varit här, den såg trevlig ut, gick dock inte igenom den som köpeobjekt betraktat.

Varför har du valt en Puma, vad är det du tycker om med den? Och av vilket skäl kan du tänka dig att byta den mot en Mustang cab? smile Ställer du dig de frågorna och försöker hitta svar kommer du nog på hur du ska göra. smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

116 Inlägg
22 december 2009
Trådstartare
Vivendi skrev:
Hehe, jag har tankar om bytet. Mustangen har varit här, den såg trevlig ut, gick dock inte igenom den som köpeobjekt betraktat.

Varför har du valt en Puma, vad är det du tycker om med den? Och av vilket skäl kan du tänka dig att byta den mot en Mustang cab? smile Ställer du dig de frågorna och försöker hitta svar kommer du nog på hur du ska göra. smile

Vad menar du med att den har varit här?

Jag köpte puman för att jag ville ha något lite ovanligare, men samtidigt så har jag alltid velat ha en cab och gärna något lite roligare, speciellt nu när jag inte behöver en daglig pendlarbil.

Sök