Inte mycket uppdateringar nu, men har hittat lite fälgar jag funderar på att köpa. Det hade inte varit fel med ett par nice sommarfälgar sen när våren kommer. Slänger upp en bild, lämna gärna en kommentar!
Hoppas på att ett set av något av följande set blir mina till våren!
Jo, jag gillar designen på hela bunten där så det är inte lätt. Får dock köpa ett uppgraderingskit till bromsarna med så öppna fälgar. 240 milimetrarna ser lite fattiga ut annars.
efreeli skrev:
förövrigt tycker jag att du ska mata på avgassystemet xD FETT ^^
Mata på avgassystemet? Jag har slängt på den bakre dämparna, den andra fick inte plats. Väldigt synd..
Jo, jag gillar designen på hela bunten där så det är inte lätt. Får dock köpa ett uppgraderingskit till bromsarna med så öppna fälgar. 240 milimetrarna ser lite fattiga ut annars.
efreeli skrev:
förövrigt tycker jag att du ska mata på avgassystemet xD FETT ^^
Mata på avgassystemet? Jag har slängt på den bakre dämparna, den andra fick inte plats. Väldigt synd..
finns det något som heter så? har man bestämt hur man vill ha det så fixar man det fixar du dit den andra också så kanske du kommer vara ensam om det ett tag också om det är jobbigt att fixa tänkte jag!
finns det något som heter så? har man bestämt hur man vill ha det så fixar man det fixar du dit den andra också så kanske du kommer vara ensam om det ett tag också om det är jobbigt att fixa tänkte jag!
Nja, är inte intresserad utav att dra om bensinpåfyllnadsrör och liknande, har varken tid eller lust att riskera att förstöra mer än jag främjar. Antingen det eller köra med minidämpare, men då låter det för ***** mycket och det vill jag inte det heller. Det är lagom ljudnivå nu så jag är nöjd.
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Som vanligt går det inte riktigt som man har planerat, där blev något fel med något i lackeringsprocessen så tydligen blev det vatten under lacken på motorhuven, vilket förstörde lacken helt och hållet. Kjolpaketet är iaf lackat, men inte motorhuven, och på lördag är det besiktning. Skoj skoj. Men det kunde varit värre, det är bara på med motorhuven nu, försöka få den igenom besiktningen och sen på med kjolpaket och nylackering utav motorhuven.
Jadå! Idag var den inne på besiktning och klarade det utan problem. Nu skall jag bara sätta i nya lampor till positionsljuset, får nog bli ett par dioder skulle jag tro. Körde en sväng med bilen nu, första gången på runt 1,5 veckor då den varit i garage i Helsingborg. Så grymt nice det kändes!
Kjolpaketet är ju lackat och klart, men det får nog väntas till jullovet innan det åker på är jag rädd för, så runt den 20:e åker det nog på. Bilder lovas!
Hehe, jag har tankar om bytet. Mustangen har varit här, den såg trevlig ut, gick dock inte igenom den som köpeobjekt betraktat.
Varför har du valt en Puma, vad är det du tycker om med den? Och av vilket skäl kan du tänka dig att byta den mot en Mustang cab? Ställer du dig de frågorna och försöker hitta svar kommer du nog på hur du ska göra.
Hehe, jag har tankar om bytet. Mustangen har varit här, den såg trevlig ut, gick dock inte igenom den som köpeobjekt betraktat.
Varför har du valt en Puma, vad är det du tycker om med den? Och av vilket skäl kan du tänka dig att byta den mot en Mustang cab? Ställer du dig de frågorna och försöker hitta svar kommer du nog på hur du ska göra.
Vad menar du med att den har varit här?
Jag köpte puman för att jag ville ha något lite ovanligare, men samtidigt så har jag alltid velat ha en cab och gärna något lite roligare, speciellt nu när jag inte behöver en daglig pendlarbil.