Idag så kan jag säga att jag inte vart så glad... Skulle köra fram bilen till garaget för att börja med den idag och det är 5 meter den ska fram så jag smög iväg åå hör ett konstigt ljud sen tar inte bromsarna =/ går ur bilen och kollar...
Vad kan detta vara?..
Ena sitter fast i skivan och den andra ramla bort bara Och så dom ser ut inte undra på att bromsarna inte va dom bästa
Så iaf skulle ta bort hjulet åå kolla OKet men bilen jäveln är så låg så kommer inte under med domkraften
Så iaf nu kommer det dröja innan nästa sak händer för måste köpa nya klossar sen kanske nya OK och det är ju inte gratis precis...
Jo jag har kommit på det anledningen till att det inte funka var för att skiten är rund draget sen innan... Så får se om jag kan baka dit nå större åå å bort det
Fan vilken snygg Golf du har! Inte kul det där med bromsarna men iallafall tur i oturen att det inte hände i hög fart Får du inte under domkraften kan du ju köra upp bilen på ett par brädor eller så, så kanske den går under sedan? Lycka till med allting!
Fan vilken snygg Golf du har! Inte kul det där med bromsarna men iallafall tur i oturen att det inte hände i hög fart Får du inte under domkraften kan du ju köra upp bilen på ett par brädor eller så, så kanske den går under sedan? Lycka till med allting!
Tack!
Tack för tipset, men löste det genom att ställa den lite i lutning så gick det bra