3570
Sök

Vad har du tappat i toalett stolen?

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
26 juli 2009
2st i princip nya toarullar har jag lyckats fumla ner i toastolen (vid 2 olika tillfällen) men annars inget, men är väl bara tur hittills då locket nästan alltid står öppet roll .

- Time Attack -

3 182 Inlägg
26 juli 2009
fjären till min hemabio yamaha rx-v640rds. den gick att rädda som tur va.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 juli 2009
pukan2 skrev:

och vad fan gjorde den där? tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

3 182 Inlägg
27 juli 2009
ExXtr3me skrev:
pukan2 skrev:

och vad fan gjorde den där? tongue

bra fråga jag vet faktiskt inte, jag var väldigt onykter.

319 Inlägg
27 juli 2009
Har tappat både en bong och en pipa i toaletten.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

4 767 Inlägg
27 juli 2009
Jag har tappat i en mobil för typ 10 år sen, som låg dåligt i fickan en gång.. dock som tur va innan jag hade hunnit "göra nåt" wink
Men den dog..

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
27 juli 2009
En sopbil. tongue

(30cm leksaksbil. Måååånga år sedan och mor var överlycklig när hon plockade upp den...)

1 926 Inlägg
27 juli 2009
En ny rulle papper...

"knoppen" som du lyfter när du spolar, den lossna mad

Har säkert tappat mer, men inget jag kommer på just nu.

Das vas das das
179 Inlägg
28 juli 2009
1 mobilen två gånger.
2 plånboken 3-4 gånger
3 bubba och Obama (namn variera)
4 bilsport
5 spya mm

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

12 086 Inlägg
28 juli 2009
Nageltången..

Lagerhjon
178 Inlägg
28 juli 2009
Hehehehehe!! Mobil, nycklar och nageltången. Lyckades sumpa en helt nyköpt kamera i en bajjamajja på Hultsfred oxå. Den vart kvar sad

234 Inlägg
28 juli 2009
Mortalis skrev:
Kita skrev:
jag har inte tappat något i toaletten men nere på jobb ser man div. saker som folk har spolat ner och de e ibland helt otroliga saker xD

Exempelvis? smile

Löständer har kommit in, lika så mobiltelefoner, pengar. I pumparna på pumstationerna har det 1 gång hittats en jeansskjorta och en annan gång ett par lång kalsonger.

för att nämna lite tongue

Motorcyklar <3

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
28 juli 2009
En adapter till en raktrimmer, samtidigt som jag spolade smile pappa blev jätteimponerad.

10 287 Inlägg
28 juli 2009
Jag kan nog toppa den...

Som ung jobbade jag somrarna på vattenkraftverket hemma i Jämtland. Efter islossningen så brukade det så sakteliga driva ner älgar och bävrar mm som hade gått ner sig under vintern. Dom var lagomt fräscha att plocka upp mitt i sommaren väljästa och fina och lägga på traktorsläpet och åka iväg med.

Själv har jag faktiskt inte sumpat något i toalettstolen men en på jobbet lyckades drulla i en exprimenttelefon från Nokia som vi lånar av dom mot höga bötesbelopp om dom försvinner....

/Göran

Evil_90 skrev:
HAHA, denna tråden skulle nog toppa "den sjukaste tråden"-tråden big_smile

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 juli 2009
a bunch of Crap:P

Team Insane Racing

87 Inlägg
30 juli 2009
psvedberg skrev:
Tappade i mobilen, klämde luren mellan axeln och örat, och när jag skulle dra upp byxorna så tappade jag i luren.

gjorde samma sak och den funkade ända tills jag stängde av den då la batteriet av på den och det gick på garantin

FreddeK
31 juli 2009
Sharky skrev:
Jag kan nog toppa den...

Som ung jobbade jag somrarna på vattenkraftverket hemma i Jämtland. Efter islossningen så brukade det så sakteliga driva ner älgar och bävrar mm som hade gått ner sig under vintern. Dom var lagomt fräscha att plocka upp mitt i sommaren väljästa och fina och lägga på traktorsläpet och åka iväg med.

Själv har jag faktiskt inte sumpat något i toalettstolen men en på jobbet lyckades drulla i en exprimenttelefon från Nokia som vi lånar av dom mot höga bötesbelopp om dom försvinner....

/Göran

Evil_90 skrev:
HAHA, denna tråden skulle nog toppa "den sjukaste tråden"-tråden big_smile

oj shit...en jäst älg som är upplukrad och kan spricka lär ju vara bland det vidrigaste man kan dra upp...fy faen så äckligt!

106 Inlägg
31 juli 2009
Kita skrev:
jag har inte tappat något i toaletten men nere på jobb ser man div. saker som folk har spolat ner och de e ibland helt otroliga saker xD

Berätta! big_smile

Det enda jag tappat är nog en ring som jag tog upp igen. Annars vet jag vänner som tappat mobiler och lite annat.

234 Inlägg
31 juli 2009
LumiLicious skrev:
Kita skrev:

Berätta! big_smile

Det enda jag tappat är nog en ring som jag tog upp igen. Annars vet jag vänner som tappat mobiler och lite annat.

Löständer har kommit in, lika så mobiltelefoner, pengar. I pumparna på pumstationerna har det 1 gång hittats en jeansskjorta och en annan gång ett par lång kalsonger.

för att nämna lite tongue

Under karnevalen här i landskrona är det som roligast, asmycket skumma saker som kommer in via gatubrunnarna osv tongue

Motorcyklar <3

Sök