se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura. inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen? mvh jensa
jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka.. har jag blivit felinformerad..:S ^^
Nää du har inte blivit felinformerad om väderläget. det ligger ett par lågtryck o lurar nere i danmark på väg upp, och dom innehåller mycket regn o åska. kolla själva på www.ewp.se eller www.blixtar.se
Okay de låter inget vidare Mr:smhi haha
Jag kommer kanske beror på om jag får igenom nya bilen i besiktningen eller iallafall inte får spanska flaggan..
Låter roligt! klaga inte så mycket,det måste ju vara bättre att man hittar på nått med kort varsel än att inte hitta på nått alls? Dom som kommer kommer,ni kan ju hitta på nått ni som bara klagar? Men som sagt det är alltid lättare att klaga än att göra nått skälv!
Låter roligt! klaga inte så mycket,det måste ju vara bättre att man hittar på nått med kort varsel än att inte hitta på nått alls? Dom som kommer kommer,ni kan ju hitta på nått ni som bara klagar? Men som sagt det är alltid lättare att klaga än att göra nått skälv!
jag fick generator ras precis efter besiktningen idag så jag kommer troligen inte om jag inte får tag i en annan generator eller om det bara är kolen i generatorn som är slut så kanske jag kan skaffa nya tills imorn..