Tycker inte heller träffen va nåt att hänga i granen precis.. Vädret gjorde sitt till givetvis.
Sen tycker jag personligen att just själva grejen att alla ska stå i en enda stor klunga bakom ett plastband under "driftingen" är ren idioti! De är totalt livsfarligt att ha en folkmängd samlad på de viset om nåt skulle hända då folket inte har en enda chans att hinna flytta sig om nåt går snett. Man ser inte ett skit om man står några huvuden bakom dom som står längst fram och kommer de då en bil i full fart mot publiken så kan man ju utan större ansträngning räkna ut vad som händer. Jag har full förståelse för att arrangörerna tänkt på säkerheten eftersom de finns band överhuvudtaget, men här gjorde dom absolut mer skada än nytta. Bättre att då alla sprider ut sig runt parkeringen och har en chans att se om nåt är på väg att hända och har en chans tt flytta sig. De finns ju ingen logik i att just den sidan där bandet va, skulle va säkrare än nån utav dom andra! Detta är inget jag säger för att peka finger åt nån utan bara för att få de säkrare och bättre genomtänkt än till nästa gång.
BMW ///M-Power - När du älskar att köra!