3394
Sök

Eftersnack: Gislaved MEET 2 Lördag 29/8

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
Vad tycker ni om träffen?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

343 Inlägg
30 augusti 2009
under mina förväntningar faktiskt men det kan bero på vädret me. + att det var lite sen pga att  det var mörkt redan vid 21 så man så ju inte så mycket pga att det var dåligt upp lyst men annars så var det bra

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

953 Inlägg
30 augusti 2009
mycket trevligt och kul att de kom så många även att det hade regnat. De jag tyckte va synd va att de var mörkt på parkeringen det va någ det ända minuset. men annars mycket bra som vanligt.

Sanizz
30 augusti 2009
Mattias_JKPG skrev:
mycket trevligt och kul att de kom så många även att det hade regnat. De jag tyckte va synd va att de var mörkt på parkeringen det va någ det ända minuset. men annars mycket bra som vanligt.

Ja, håller med. Vet inte varför dom hade det så sent bara sad

953 Inlägg
30 augusti 2009
Kan tänka mig att kanske lidl har längre öppet än vad dom har här kan ju vara denna sak och då står de  bilar som är där för att handla. Jag gick aldrig bort och kollade när dom stängde. Kan vara en sån sak.

Sanizz
30 augusti 2009
Mattias_JKPG skrev:
Kan tänka mig att kanske lidl har längre öppet än vad dom har här kan ju vara denna sak och då står de  bilar som är där för att handla. Jag gick aldrig bort och kollade när dom stängde. Kan vara en sån sak.

Jaha okej, det kan nog stämma. Tänkte aldrig så långt haha

953 Inlägg
30 augusti 2009
jag tänkte inte på detta heller men kom på de i efter hand.

55 Inlägg
30 augusti 2009
Ingen som har bilder ?

35 Inlägg
30 augusti 2009
Va nog de sämsta GVD Meet jag vart på. Dåligt tyvärr

427 Inlägg
30 augusti 2009
Lördagar öppet till 19 ... 
En planerad träff med Lidls godkännade på deras parkering borde det ju varit upplyst på tycker jag..
Körde förbi med det såg ut som man ändå inte skulle se något så jag körde förbi ..

/ Tobbe

Low is a lifestyle
956 Inlägg
30 augusti 2009
dåligt ja. sämre och sämre för varje gång. och hinner inte börja innan de va slut..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

6 851 Inlägg
30 augusti 2009
Tur att man inte åkte ner då ;P

Low is a lifestyle
956 Inlägg
30 augusti 2009
TT-Avant skrev:
Tur att man inte åkte ner då ;P

ja de ska du va tongue som tur va åkte man dit för de inte fanns något annat..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
Parkeringen var mörk och svart (dock inget RR kunde hjälpa)
Smålandia var väl okej.. och folk drog sig ju efter en stund därifrån. Vädret var väl inte det bästa. men bättre än regn tongue

Skulle lagt det lite tidigare så det inte hade behövt vara så mörkt.
Tråkigt med olyckan med mustangen.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

686 Inlägg
30 augusti 2009
tyvärr vart det ju inte så bra av det hela, först och främst för mörkt, o sen hade man ju ett riktigt dåligt väder med sig igår. inte så lätt att göra alla nöjda publiken vill ha körning men inte många förare som vill köra pga vädret så det blev uteslutet.  i år blir de inge mer gvd meet av iaf. till nästa år kommer träffarna förlyttas till tidigare på året och så kommer vi även vara kvar mer på platserna än tidigare.

får väl hoppas på bättre till nästa år.

mvh akki

RushRacing

953 Inlägg
30 augusti 2009
Låter härligt. Klart man inte kan göra så mycket av vädret tyvärr. Annars tycker jag att de var helt okey.

Pedant med passion för bankörning
113 Inlägg
30 augusti 2009
Tycker inte heller träffen va nåt att hänga i granen precis.. Vädret gjorde sitt till givetvis.
Sen tycker jag personligen att just själva grejen att alla ska stå i en enda stor klunga bakom ett plastband under "driftingen" är ren idioti! De är totalt livsfarligt att ha en folkmängd samlad på de viset om nåt skulle hända då folket inte har en enda chans att hinna flytta sig om nåt går snett. Man ser inte ett skit om man står några huvuden bakom dom som står längst fram och kommer de då en bil i full fart mot publiken så kan man ju utan större ansträngning räkna ut vad som händer. Jag har full förståelse för att arrangörerna tänkt på säkerheten eftersom de finns band överhuvudtaget, men här gjorde dom absolut mer skada än nytta. Bättre att då alla sprider ut sig runt parkeringen och har en chans att se om nåt är på väg att hända och har en chans tt flytta sig. De finns ju ingen logik i att just den sidan där bandet va, skulle va säkrare än nån utav dom andra! Detta är inget jag säger för att peka finger åt nån utan bara för att få de säkrare och bättre genomtänkt än till nästa gång.

BMW ///M-Power - När du älskar att köra!

331 Inlägg
30 augusti 2009
Vad förväntar ni av våra träffar då? Skriv gärna sånna synpunkter också så vi kan förbättra!

38 Inlägg
30 augusti 2009
Alla evenemang med Rush Racing blir bara sämre och sämre, inte lönt att åka dit längre.

Low is a lifestyle
956 Inlägg
30 augusti 2009
man förväntar sig iaf att de håller längre än 2 timmar...

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök