Självklar är alla välkomna. Kvittar ju varifrån ni kommer, jag har ett väldans bra förslag och hoppas att alla kan.
Fredagen den 28 tänkte jag att vi kunde träffas i Hässleholm på ett bra ställe (stadshusets parkering ?) sedan cruisa ett varv sen snacka massa skit och sådant trevligt. Sedan ni som vill kan ju följa med till helsingborgs träff, får kolla lite närmre så att de verkligen är massa bilar där med ju..
Men vill alla som ska komma ge förslag ??? vore roligt om de fanns iallafall en 20 30 bilar på plats hehe
Är det inte bättre en lördag? Så man hinner tvätta bilen innan
hehe ska vi säga att de som vill till helsingborgsfestivalen och köra karavan kommer på fredag och samlas i Hässleholm?? Sedan kan man ha en only HLM träff Hur många är med på den ideen ???
hehe ska vi säga att de som vill till helsingborgsfestivalen och köra karavan kommer på fredag och samlas i Hässleholm?? Sedan kan man ha en only HLM träff Hur många är med på den ideen ???
Humm det är festival på lördagen också?
Hehe hjo de är ju sant men jag tänkte vi kunde ju ha två dagar kanske dra ner till finjasjön på lördag kvällen och grilla ?? eller något trevligt ?? annars kan jag tvätta bilen billigt
Vad säger ni nu då, Lördag kväll ?? Träff i Hässleholm vid 9 tiden på stadshus parkeringen eller något bättre förslag ?? Vill gärna veta intresset av vilka som vill komma ju ju fler desto roligare.
Kom igen nu alla från hässleholm klart ni ska med på lördag =
Bilprovningen är ju ett ganska bra mötesställe annars, skulle kunna köra rejs på magle-rakan då om man har walkietalkies borta vid infarten till tormestorp. Går ju göra som så att man tar 3 rejs i taget och sen kör tillbaks på samma raka. Är ju bra om någon står på bron och kollar om det kommer bilar från rondellen vid sjöröd också.
Eventuell publik kan stå på cykelvägen.
Det är 400m från skylten på högersida efter kurvan bort till skylten in mot tormestorp har jag för mig. Så om man kör 300m så man har lite tid på sig att bromsa innan bron också
Rakan är belyst en bra bit in på kvällen, vet dock inte hur länge. Någon kanske kan kolla upp detta?
Kör vi detta på lördag fram mot 23 tiden så har förhoppningsvis polisen annat för sig.
hehe jo klart man hade varit sugen om man haft kortet kvar men kommer gärna och kolla kanske om någo polare kör med min bil. Men den e nästan för slö för att åka med
hehe jo klart man hade varit sugen om man haft kortet kvar men kommer gärna och kolla kanske om någo polare kör med min bil. Men den e nästan för slö för att åka med
Va fan, har du blivit av med lappen?? Hur gick det till??
Daim de var faktiskt en bra idee. jag har walkies, ska bara leta upp de och får fixa batterier. Men då måste vi vara lugna helst också, inget folk som ska springa och fula sig och dumma sig, hatar när de blir oseriöst, helst bara publik över 16 som är vettiga i huvvet med då. Vi kan ju säga att alla träffas vid bilprovningen ??? alla borde väl veta var de ligger och de som inte vet kan ju höra av sig ju Så vilken tid tycker ni vi ska samlas då ???
hehe aa tråkigt men sant. Du har inte sett mig inne i kristianstad på länge hehe. ett par månader sen som blev tagen av fartkameran på 21. om man kommer från vinslöv så sista innan ignaberga. å så för en månad sedan så fick ja brev om att de vart återkallat. Så har en månad till innan ja kan ta om kortet igen men sen blir de åka av igen hehe. Sen blir de nog en supra om ja inte väntar till våren med den.
Daim de var faktiskt en bra idee. jag har walkies, ska bara leta upp de och får fixa batterier. Men då måste vi vara lugna helst också, inget folk som ska springa och fula sig och dumma sig, hatar när de blir oseriöst, helst bara publik över 16 som är vettiga i huvvet med då. Vi kan ju säga att alla träffas vid bilprovningen ??? alla borde väl veta var de ligger och de som inte vet kan ju höra av sig ju Så vilken tid tycker ni vi ska samlas då ???
E detta lördagen de gäller nu?? Ev så kan ja stå med en walki om någon fixar de till mig. Om de e bra väder och sånt å man kan åka med någon.
Åfan så man kan bli av med kortet på fartkamerorna, då har man nog haft en himla tur
Jag vet inte hur det är med tid för mig denna helgen, tror det kan bli svårt men kanske nästa.
jo man kunde tydligen det.... hade för mig att man inte kunde de.. Men hade prövotiden kvar så de kan juh ha gjort sitt oxå. Jo fan daim du får ut med din. Har du gjort nått mer på bilen än??
Ska du in till kristianstad på fredag?? I så fall så kan du juh se om du kan dra in lite folk därifrån om dom e sugna på att köra lite.
hehe gött jag ska leta fram mina radioapparaturer hoppas jag hittar bägge. Kanske kan fixa så du får åka med någon eyelighter.
klart du kan lägga lite tid daim skulle ju varit kul om vi varit en 20 bilar om de går att få ihop=)
Kan inte alla som är intresserad att komma på lördag skriva så fort ni kan ???? typ kan ju samlas vid 10 tiden sticka och käka och kolla läget med var folk finns och sen dra ner vid 11 tiden faktiskt har ju fixat så en snubbe med impreza tittar förbi med nu