3416
Sök

Hässleholm bilar

381 Inlägg
26 juli 2006
tkd_rille skrev:
hehe gött smile jag ska leta fram mina radioapparaturer smile hoppas jag hittar bägge.
   Kanske kan fixa så du får åka med någon eyelighter.

klart du kan lägga lite tid daim wink skulle ju varit kul om vi varit en 20 bilar om de går att få ihop=)

Kan inte alla som är intresserad att komma på lördag skriva så fort ni kan ????
typ kan ju samlas vid 10 tiden sticka och käka och kolla läget med var folk finns och sen dra ner vid 11 tiden faktiskt smile 
har ju fixat så en snubbe med impreza tittar förbi med nu smile

klart alla från hässleholm ska komma

aa hade varit gott om du kunde fixat något.... Gör du inget om dagarna så kan vi mäta upp en sträcka osv. Jag har semester nu så gör inte ett skit om dagarna.

Ja de tyckr ja med här rullar juh en massa bilar i hlm nu får ni juh ut å visa vad ni har.

311 Inlägg
26 juli 2006
Kanske jag och min kusin kommer.. vilken tid och plats de fixar ni eventuellt?

Muttley
26 juli 2006
nagasaki.020 skrev:
Kanske jag och min kusin kommer.. vilken tid och plats de fixar ni eventuellt?

Planer på Bilprovningen vid 23 tiden. Men vi är många som är ute och rullar mycket tidigare. jag brukar komma till hässleholm vid 9 tiden, bara att kolla efter min bil och köra efter mig och blinka på mig om du ska in tidigare smile

mycket välkommen är du smile

Fler som anmäler sig ?

67 Inlägg
26 juli 2006
Kanske kan komma förbi o lägga lite gummi, är dock inte säkert smile

381 Inlägg
26 juli 2006
daim skrev:
Kanske kan komma förbi o lägga lite gummi, är dock inte säkert smile

Klart du får juh göra sträcken så folk vet var dom ska köra haha. fått någon mer effekt med nya mjukvaran?

67 Inlägg
26 juli 2006
Effekt vet jag inte riktigt om det är mer, men den fetar på med mer bensin så den ska inte gå snålt iaf. Har fått på 3" downpipe och frontpipe samt kattersättare också, det gav en hel del effekt smile

En annan sak, när polisen kommer på fredag för det lär dem göra. Samlas vi igen utanför bilprovningen och gör det hela till en träff. Det är inget olagligt i det och skulle det vara privat mark där så kör vi bara över gatan till österåsparkeringen smile

Ska slänga iväg sms till några polare nu o se om de är sugna.

67 Inlägg
26 juli 2006
Sådär, nu är det typ bestämt. Vi kommer 2st 200sx, en svart s13 och min röda s14a. Ska skruva på 3" frontpipe och kattersättare på den svarta på fredag. Samt ställa laddtryck och kolla över den. Sen ska det nog bli lite fart på den smile

39 Inlägg
26 juli 2006
tjenixen!!
Här har ni en till som bor nära hässleholm. men utan bil för tillfället....

Gör jag detta så göra jag inget annat dumt

Muttley
26 juli 2006
daim skrev:
En annan sak, när polisen kommer på fredag för det lär dem göra. Samlas vi igen utanför bilprovningen och gör det hela till en träff. Det är inget olagligt i det och skulle det vara privat mark där så kör vi bara över gatan till österåsparkeringen smile

Ska slänga iväg sms till några polare nu o se om de är sugna.

hehe japps träff blir de då!!
Men vi sade på lördagen väl ???

har fixat så en impreza och en z4 kommer smile

Muttley
26 juli 2006
smurfen_88 skrev:
tjenixen!!
Här har ni en till som bor nära hässleholm. men utan bil för tillfället....

Fint det, du kan ju alltid komma och ta en titt.

terazzi
26 juli 2006
daim skrev:
Sådär, nu är det typ bestämt. Vi kommer 2st 200sx, en svart s13 och min röda s14a. Ska skruva på 3" frontpipe och kattersättare på den svarta på fredag. Samt ställa laddtryck och kolla över den. Sen ska det nog bli lite fart på den smile

låter bra wink
kanske kommer upp, alltid skoj se 200sx wink när man har planer på och köpa en sån!!
hoppas nu bara detta blir av..

67 Inlägg
27 juli 2006
Träffen blir garanterat av, rejs är lite tveksamt. Vi får se hur läget är efter en stund helt enkelt smile

Muttley
27 juli 2006
daim skrev:
Träffen blir garanterat av, rejs är lite tveksamt. Vi får se hur läget är efter en stund helt enkelt smile

gutt smile
ska bli skitkul, längtar redan till lördag nu ju big_smile

381 Inlägg
27 juli 2006
daim skrev:

E de Robbin som kommer med sin?

67 Inlägg
27 juli 2006
Japp med lite tur så smile

dARKiE
5 031 Inlägg
27 juli 2006
Vad händer, uppdatera dakka kom precis hem från jobbet i gbg big_smile lör eller fre som gäller? lite olika här när jag läste big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

381 Inlägg
27 juli 2006
lördagen e det som gäller. så får vi hoppas att race blir av och att de kommer endel bilar.

dARKiE
5 031 Inlägg
27 juli 2006
oki najs, ska bara byta tebaks te orginal dämparen sen kmr man kanske ut , antingen med mercan eller bimmern beror på om jag fått på vingen eller inte..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

311 Inlägg
27 juli 2006
Skulle va kul att komma är på semester i landet så det kaaanske blir av men jag lär komma på cyckel isåfall i brist på bil i sverige och sådant..

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök