hehe gött jag ska leta fram mina radioapparaturer hoppas jag hittar bägge. Kanske kan fixa så du får åka med någon eyelighter.
klart du kan lägga lite tid daim skulle ju varit kul om vi varit en 20 bilar om de går att få ihop=)
Kan inte alla som är intresserad att komma på lördag skriva så fort ni kan ???? typ kan ju samlas vid 10 tiden sticka och käka och kolla läget med var folk finns och sen dra ner vid 11 tiden faktiskt har ju fixat så en snubbe med impreza tittar förbi med nu
klart alla från hässleholm ska komma
aa hade varit gott om du kunde fixat något.... Gör du inget om dagarna så kan vi mäta upp en sträcka osv. Jag har semester nu så gör inte ett skit om dagarna.
Ja de tyckr ja med här rullar juh en massa bilar i hlm nu får ni juh ut å visa vad ni har.
Kanske jag och min kusin kommer.. vilken tid och plats de fixar ni eventuellt?
Planer på Bilprovningen vid 23 tiden. Men vi är många som är ute och rullar mycket tidigare. jag brukar komma till hässleholm vid 9 tiden, bara att kolla efter min bil och köra efter mig och blinka på mig om du ska in tidigare
Effekt vet jag inte riktigt om det är mer, men den fetar på med mer bensin så den ska inte gå snålt iaf. Har fått på 3" downpipe och frontpipe samt kattersättare också, det gav en hel del effekt
En annan sak, när polisen kommer på fredag för det lär dem göra. Samlas vi igen utanför bilprovningen och gör det hela till en träff. Det är inget olagligt i det och skulle det vara privat mark där så kör vi bara över gatan till österåsparkeringen
Ska slänga iväg sms till några polare nu o se om de är sugna.
Sådär, nu är det typ bestämt. Vi kommer 2st 200sx, en svart s13 och min röda s14a. Ska skruva på 3" frontpipe och kattersättare på den svarta på fredag. Samt ställa laddtryck och kolla över den. Sen ska det nog bli lite fart på den
En annan sak, när polisen kommer på fredag för det lär dem göra. Samlas vi igen utanför bilprovningen och gör det hela till en träff. Det är inget olagligt i det och skulle det vara privat mark där så kör vi bara över gatan till österåsparkeringen
Ska slänga iväg sms till några polare nu o se om de är sugna.
hehe japps träff blir de då!! Men vi sade på lördagen väl ???
Sådär, nu är det typ bestämt. Vi kommer 2st 200sx, en svart s13 och min röda s14a. Ska skruva på 3" frontpipe och kattersättare på den svarta på fredag. Samt ställa laddtryck och kolla över den. Sen ska det nog bli lite fart på den
låter bra kanske kommer upp, alltid skoj se 200sx när man har planer på och köpa en sån!! hoppas nu bara detta blir av..
oki najs, ska bara byta tebaks te orginal dämparen sen kmr man kanske ut , antingen med mercan eller bimmern beror på om jag fått på vingen eller inte..