Hade valt 740, tystare, bekvämare och trevligare att köra än 240. Och om jag inte är ute och cyklar så har väl en 740 från 88:a ett bättre rostskydd än en 240 från 86?
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
240 är en bil som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa till skillnad från 740... Så köp du dig en 240, jag har kört både 240, 740 och 940 och kan väll bara konstatera att 240in känns bra mycket trevligare än de sistnämnda.
Sen att den är bra många gånger snyggare än 740 är väll skäl nog bara det?
Välj den du själv tycker är snyggast. Jag personligen hade valt 240 av några olika anledningar.
Har en 240 -89a nu, sitter en b230f i den och det roliga är att det skiljer på bakaxelutväxlingarna mellan 2/7/940 så 240 är lite piggare men med sämre topphastighet (har kört både 240/740/940 med b230f och 240 är piggast)
240in tycker jag ser "modernare" ut tack vare dem rundare formerna än vad dem andra har.
240in känns inte lika plastig invändigt som dem andra gör (min personliga åsikt)
240ins bakvagnskonstruktion är mycket bättre än den som är på 740/940.
Men som sagt, välj den modell som du själv tycker är mest tilltalande.
240in lätt, hade mycke hellre haft en 240 än min 940 OM DOM INTE ROSTADE SOM FAN.. o om dom var lite krocksäkrare Men rosten är ju de absolut största hotet på 240in vad ja kan se iaf. Har haft en 240 ett kort ägonblick och de enda jag fivk göra var att laga rost