3525
Sök

Angående: Träffar på vintern (med busbilarna)

Majestas
1 319 Inlägg
9 december 2009
Är det så? Äntligen kommer då ( förhoppningsvis ) min julklapp tongue.
MUUHAHAHAHA !

Team VeboTrim

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
9 december 2009
Det ryktas om snö till helgen big_smile Då kommer iaf jag att finnas på city gross parkeringen!

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

455 Inlägg
10 december 2009
Härliga bullar isf ^ ^

124 Inlägg
10 december 2009
marwin_of_sweden skrev:
Det ryktas om snö till helgen big_smile Då kommer iaf jag att finnas på city gross parkeringen!

Jag med..

Jag har nämligen en hel inköpslista med varor jag måste köpa!

wink

"Heeeeej dåååå"

Snoozy
13 december 2009
marwin_of_sweden skrev:
Jo men vi brukar ju va ganska många på city gross parekringen så fort de kommer lite snö:)?

dom är nog däe redan ikväll ser ni..  jag lurar på o dra dit o kolla om någon är där

Snoozy
13 december 2009
marwin_of_sweden skrev:
De kanske beror på att farbror blå har en förmåga att dyka upp när man startar en tråd på garaget o bestämmer ett datum;)

Skriv inget här då!!  är det snö så är alla på citygross det är en oskriven lag typ..  nja inte jag kanske men men  har ju inte fått ihop den nya racern än då hehe

98 Inlägg
14 december 2009
Blir så trött på alla som ställer av sina bilar. vist sjukt låg supra men alla subaru Audi och alla. OOO vägsalt FARLIGT!! Tvätta bilen ofta så händer det inget:D

Dästo mer dästo bättre

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
14 december 2009
Bjorkracing skrev:
Blir så trött på alla som ställer av sina bilar. vist sjukt låg supra men alla subaru Audi och alla. OOO vägsalt FARLIGT!! Tvätta bilen ofta så händer det inget:D

Sen finns det dem som bygger på bilen under vintern wink

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

3 295 Inlägg
14 december 2009
bilar är till för att andvändas wink iaf med 4wd och turbo big_smile

106 Inlägg
14 december 2009
Slave_joe skrev:
bilar är till för att andvändas wink iaf med 4wd och turbo big_smile

helt klart wink

106 Inlägg
15 december 2009
O så va nu äntligen snön här big_smile Har gått brett hela dagen wink ^^

Snoozy
15 december 2009
ha snön lyser vit o fin ute...  ja räkna med att jag drar te  citygross om en halvtimme,  hehe  inte så mycket bus för min del, men man kan ju prova familjeracern lite  big_smile

Snoozy
15 december 2009
Jahopp rapport från mantorp då..  det är iaf. tio till tolv bilar som leker för fulla muggar nu.  jag mötte ett gäng te på vägen hem till mjölby, så de är nog fler nu  big_smile

106 Inlägg
17 december 2009
kul kväll på kolmårdens parkering va de igår allafall smile några som va o körde men inte nån längre tid tycker ja..
Senast redigerat av calmensten (17 december 2009)

455 Inlägg
17 december 2009
Snoozy skrev:
Jahopp rapport från mantorp då..  det är iaf. tio till tolv bilar som leker för fulla muggar nu.  jag mötte ett gäng te på vägen hem till mjölby, så de är nog fler nu  big_smile

Just nu sändes din rapport till några som gärna kommer och kollar och vill lägga sig i wink Sschh låt dom inte veta!

Snoozy
19 december 2009
Car_Babe skrev:
Snoozy skrev:

Just nu sändes din rapport till några som gärna kommer och kollar och vill lägga sig i wink Sschh låt dom inte veta!

Det roliga är att de flesta av dom bryr sig inte om att vi är där..  de ända krav de har är att ge fan i att köra för nära ingångarna, stolpar och mackarnas pumpar, så struntar dom i det.
Visst sen finns det ju nitiska såna oxå som bryr sig för mycket, men oftast är det lugnt om vi är där efter nio,  inte innan för då är det kört.

Majestas
1 319 Inlägg
20 december 2009
calmensten skrev:
kul kväll på kolmårdens parkering va de igår allafall smile några som va o körde men inte nån längre tid tycker ja..

Kolmårdsparkering är ju guld när den är "fresh"
Alltså när den är oskuldsfullt orörd, när pudersnön täcker upp hela ytan roll

Idag ser den lite anorlunda ut hmm typ puckelpist lol

Team VeboTrim

136 Inlägg
20 december 2009
men varför inte bestämma ett datum o tid o sen se hur många som kommer? varje person kan väl få med sig 2-3 bilar i alla fall? måste ju börja någon stans..

75 Inlägg
20 december 2009
Vi var väl ett 20 tal bilar kan ja tänka mig i lördags kväll på bråvallaområdet i Norrköping o hade många roliga timmar tillsammans big_smile
Diskuterades lite om det på Swespy strax innan. Dock så sent som ett par timmar innan eller så.. men men kanske blir någe liknande nästa helg om nu vädret tillåter smile
Senast redigerat av azwinkie (20 december 2009)

Majestas
1 319 Inlägg
20 december 2009
Tror tyvärr varmare vindar skulle komma in över sverige lagom till jul... visst kommer snön ligga kvar över julafton... men därefter kommer den säkert smälta bort sad..

Det är ju iofs bara Dec än så länge.. snö kan det ju komma ända in i Mars..

Team VeboTrim

Sök