råkade handla på mig en e30 igen för små pengar som jag efter att hissat upp bilen å kollat på den att vilken potens den hade 110%rostfri tjo hooo dock så e ju bilen smärre defekt på hö sidan efter att föregående ägare hälsade på ett räcke längs vägen så riktning å lack väntar
så vart de igång igen bara handla på sig grejor fort som tusan inför semestern i mellan dagarna..
de startade lite lungt med en sats sommmar fälgar som jag trillade över:P också vidare
bilen kommer att färdigställas nu i mellan dagarna för att åka in på hellack den 4/1 kommer att lackas royal blue mattalic igen då den bara ska förbli org och clean utsendemässigt
17 sommar sandaler feta 14 vinterhjul bmw org fram skrämar hö+vä (nya) 2nya dörrar(beg) nya bakljus(eftermarknads cristal klara) wietec sänksats 60/60 nya stötdämpare å power flex åker i runtom till sommaren när jag kan åka med evon..
ja det är seriöst att den ska hel lackas den e så jävla tok frisk i karossen så den är värd de:) annars hade jag inte brytt mig om de då hade den kunnat förbli bullig å blivit en till turbo bimmer men någon bil kan man väl spara org:)
idag så har det hänt grejor då bilen ska på lack på måndag så börja de bli brott nu:P blandannat så e allt ihop passat och in justerat nu å riktat och rensat från lister å rutor
kanon ingen rost alls på standard ställena dock så hade skygg lappen på skärmbalken fått sig en runda samtidigt som skärmen så de blev ju till att rikta den