Om man jämför med andra basar så får man både väldigt bra ljud och mycket db för pengarna. Det måste jag verkligen säga. Skulle inte tacka nej till 8 st GAS 12" och bygga vägg med inte
Precis. Jag är som jag är, kan inte göra något åt det tyvärr
Fast dom är ju rätt goa Solo X:erna
Pftcha duger la som pussymagnet nothing else
Ja va inte "insnöad" på GAS, men det var billigt och hade inte råd med så mycket mer.
Pussymagnet vette fan, ingen som vill åka med när jag basar på
Sen tror jag inte att sambon skulle uppskatta det heller
För att folk inte ska åka med så måste man väl spela högt? Annars har du klena brudar för i min bil åker dom mer än gärna med och jag spelar högre ^^ kanske har mer att göra med föraren haha
För att folk inte ska åka med så måste man väl spela högt? Annars har du klena brudar för i min bil åker dom mer än gärna med och jag spelar högre ^^ kanske har mer att göra med föraren haha
Lånar tråden lite . Tror ni att ett Gas Silver C1 steg orgkar dra en Dragster DWC228 ???
steget orkar, men du kommer kanske använda 30%av basens kapasitet. den vill ha mycke effekt
Ok men tror du att det räcker med ett RF T8002 steg då ? jag har båda stegen men vet inte om jag ska skicka i väg RF steget eller behålla det ?
rockford steget är inte att rekomendera, då det inte är bra o köra de i 1ohm mono. då är gassteget bättre, men det är inte tillräckligt för att lira allt basen kan
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)