Lätt jag kommer!!! Är det stora parkeringen vid IKEA allt händer? Drar med mig Corrado... den behöver luftas lite!
Kul att du kommer förbi Ja, det stämmer Hehe, gör så. Ska hålla utkik efter Corradon Ser att du är från Västerås, har snackat med folk därifrån om vårträffen, finns en tråd på VSC. Kommer anordnas en karavan från Västerås, om du inte vet redan om det.
"Samling 19.00 på McDonalds Hälla, avgång: 19:15"
//CarpeDiem - Team NS-Crew
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Nice! Har checka VSC men sidan är typ nere... dem gör en uppdatering och då syns inget intressant. Försökte hitta info om Elmia också för att se om det ordnas en karavan härifrån ner till Jönköping.
Jag dyker nog upp ändå, det bidde ingen resa till solen. Däremot blir det en dubbelt så lång resa senare i år, för utomlands ska jag fan åka. Men nu är det dags att tagga till och fixa till bilen lite efter en ganska hård vinter, det blev ett par smällar här och där.
Hörde jag att Sam skulle baka kanelbullar till träffen, förresten? Sjukt bra!
jag kommer om jag får nya objektet rullandes till dess annars så kommer jag med gammel cossin och kance några från telgeområdetvi få se.
Är redan nyfiken på vad det är för objekt Många från Södertälje kommer till träffen, karavankörning anordnas från Katrineholm - Södertälje och Kungens Kurva.
//CarpeDiem - Team NS-Crew
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)