Jag kom o tänka på en sak som jag iaf. hade tyckt varit ytterst pinsam!
Jag skulle hjälpa en snubbe som kört av med sin bil och kilat fast den över cykelbanans kant. Detta var nu för någon månad sen och han hade sommardäck på bilen...
För det första så när vi skulle leta fram hans bogserlina så såg jag att vinterdäcken låg i kofferten, "här gör dem nytta!" sa jag till han lite lättsamt... han blev faktiskt lite sur såg det ut som..
för det andra visste han inte hur man drar bort en bil för han ville inte vänta tills jag börjat dra innan han gasade utan han gav fullt skaft innan så linan han inte direkt bli spänd... han kunde alltså köra framåt och bakåt men inte inte komma bort för han hade ett hjulpar på varje sida om "refugen" till cykelbanan...
Efter många om och men fick jag bort han och han det ända han mumlade var ett litet "tack" sen stack han som en avlöning...
Pinsamt läge... och ännumer pinsamt att han inte verkligen tackade ordentligt när man lagt sånt jävla jobb på att hjälpa han. Sånt blir man så jävla sur på... ytterligare en anledning till att inte hjälpa folk i nöd!
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.