3074
Sök

Nya Youtube

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Så vad tycker ni om den nya utformningen av YT?? själv tycker jag den suger hästballe, kan ju inte ha random på sin spellista längre bla.. Tycker det går segt som fan nu också, buffrar som bara fan. Nää inte för att låta som våra föräldrar med det var bättre förut eller??

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

8 883 Inlägg
12 mars 2010
För mig går den nya sidan snabbare så jag har inget att klaga på.

Inte hitta någon sida som behövt buffring, kan ju vara fel hos dig och inte på tuben.

Fotograf på tierpidag.se

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Trodde också att problemet låg hos mig, men teste att skicka och att ta emot lite datapaket och då flöt det på perfekt men så fort jag tubade så sjönk det med en gång å det börja buffra.
Hmmmm mystiken tätnar.

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
12 mars 2010
Näe det nya youtube är la inget att hurra över. segt som sagt och jobbigare upplägg på sidan tycker jag. men det får man väl vänja sig vid.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
12 mars 2010
Märkte inte ens nån skillnad haha tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 mars 2010
Tycker det är oerhört små skillnader, så det är inget som gör mig nåt. Nya HD-stödet och anpassning för flera videoformat är grymt mycket bättre än tidigare när ljudet helt plötsligt kom en sekund efter/före. Även nya helskärmsläget + det "större visningsläget" är underbart bra. Det har ju dock funnits ett tag.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 mars 2010
Waho skrev:
Märkte inte ens nån skillnad haha tongue

Haha, inte jag heller. tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 mars 2010
används youtube än yikes

8 883 Inlägg
12 mars 2010
Mortalis skrev:
används youtube än yikes

Näe ser rätt dött ut på den fronten...dom har bara  90 miljoner besökare varje månad och ett par miljarder videoklipp som visas varje dag så det ser dystert ut..roll

Fotograf på tierpidag.se

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Hamilton skrev:
Mortalis skrev:
används youtube än yikes

Näe ser rätt dött ut på den fronten...dom har bara  90 miljoner besökare varje månad och ett par miljarder videoklipp som visas varje dag så det ser dystert ut..roll

Hahahaha

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 mars 2010
Tror faktiskt inte det gör någon större skillnad, grundproblemet med YouTube är väl snarare att det är svårt att skilja seriösa videos mot imponerande usla diton gjoda av någon fjortiz i windows movie maker... roll

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 mars 2010
Mortalis skrev:
används youtube än yikes

Vad har det kommit något nytt man missat?
Men jag hatar att dem mipplat med favoriterlistan. Det sög
Senast redigerat av Sushikocken (12 mars 2010)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

92 Inlägg
12 mars 2010
Jag gillar youtube mer och mer för varje uppdatering.

Förövrigt är det rätt charmigt att sitta och titta på jämnförelsebilder från när de kom och nu på olika sidor. Enormt stor skillnad ^^

1 534 Inlägg
12 mars 2010
haha äre bara jag som inte märkt en jävla skillnad neutral
och jag sitter på youtube varje dag

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 mars 2010
Iam2fast4U skrev:
haha äre bara jag som inte märkt en jävla skillnad neutral
och jag sitter på youtube varje dag

Går du inte på någons profil så märker du nog skillnad. Man kan visst välja bakgrundsbild osv..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
12 mars 2010
Jag har bara märkt att fanstyget pausar varje gång man trycker på helbild

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

2 079 Inlägg
13 mars 2010
Det är ingen skillnad på Youtube nu och Youtube för en månad sedan. Utseendemässigt, Rätta mig gärna om jag har fel...

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

9 108 Inlägg
13 mars 2010
Det mesta är ju nytt, är ni blinda? smile Man kan göra val om upplösning och annat, infon om klippen har ny design och är rakt undertill istället för till höger och design på knappar, hela upplägget med kommentarer, betyg och rullister är helt annorlunda. Jag tycker det var mycket bättre förr men man vänjer sig väl.

Det känns även som om det kräver lite mer av datorn, det låter som om min ska lyfta när som helst wink

2 079 Inlägg
13 mars 2010
MilleN skrev:
Det mesta är ju nytt, är ni blinda? smile Man kan göra val om upplösning och annat, infon om klippen har ny design och är rakt undertill istället för till höger och design på knappar, hela upplägget med kommentarer, betyg och rullister är helt annorlunda. Jag tycker det var mycket bättre förr men man vänjer sig väl.

Det känns även som om det kräver lite mer av datorn, det låter som om min ska lyfta när som helst wink

Allt det du listat har varit med ett tag wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

92 Inlägg
13 mars 2010
Mackanol skrev:
MilleN skrev:

Allt det du listat har varit med ett tag wink

Ja, det var ju inte igår allt kom utan det har pågått diverse förändringar under någon månad tillbaka smile

Jag anser att det är nya uppdateringar även ifall de är någon månad gamla, gentemot hur det såg ut för 6 månader sen.

Hoppas du förstår min åsikt tongue

Sök