ja då hade du nog ganska tur det är sån bil man vill ha tag på. Inte nån med 20 ägare alla var 18 år och lekte rally förare
vad händer härnäst på bilen?
Hehe jo jag hade tur , nä precis man vill inte ha någon sönder körd/skruvad. Jag är själv bara 19 men kör faktiskt lugnt med den .
Jadu härnäst blir att montera angeleyesen, fick ju fel lyktor som du kanske har läst? så skickade tillbaka dem förra veckan, så mina borde komma denna vecka
yes, Själv är jag mer svag för devil varianten. är så uttjatat med angel eyes och lexus baklampor. Men säker på att de blir snyggt med. Men som du vart lite inne på vad jag förstått att byta baklampor tkr ajg du ska göra det diiiirrrr. sen sänka mera är juh 1 deci kvar till kanten
Jo kanske det är, men tycker det ser "billigt" ut med devil på dessa modeller tyvärr ;P. Baklyktor ska bytas så småningom .. Ja den skulle kunna vara sänkt mer, men jag vill kunna köra på vintern utan att ploga hela vägen, bor ute på landet så det kommer ganska bra med snö och är skit vägar lite här och där.
Har mejlat till dom jag beställde angeleyesen av och sa att jag hade skickat tillbaka devileyesen, men fick inget svar, så har skickat 3mejl och fick äntligen svar idag! Dom hade inte fått devileyesen men dom skulle skicka mina angeleyes idag eller imorgon, vääldigt segt tycker jag . Vill ju ha dem innan helgen
Det kommer så fort jag fått lysena, dom skickades i onsdag så hoppas på att dem kommer idag! och verkar inte kunna få tag på centrumkåpor heller .. Var in och påminde dem idag om hjulinställning, så jag hoppas på att få göra det på måndag eller tisdag . Var in och köpte textil rengöring till sätena idag i alla fall, tvättade och städade bilen i onsdags så
Var väl snart dags för att beställa ett par nya baklysen tycker jag , vilka tycker ni att jag ska köra på? ladda upp en bild på vilka ni tycker. Själv har jag funderat på dessa, vad tror ni?
Läst igenom hela projektet och det ser mycket bra ut hittills Lagom sänkning och angeleyes passade riktigt bra Och angående baklysen, tycker de du visade skulle sitta mycket fint på din bil
Lycka till med byggandet fortsättningsvis, kommer garanterat att följas
Juste, fixade tomgången igår, gissa vad som var fel? Har eftermonterad farthållare och den brukar ligga och skramla lite ibland, så pappa tryckte fast den, så då hamnade vajern i kläm x)
Läst igenom hela projektet och det ser mycket bra ut hittills Lagom sänkning och angeleyes passade riktigt bra Och angående baklysen, tycker de du visade skulle sitta mycket fint på din bil
Lycka till med byggandet fortsättningsvis, kommer garanterat att följas
Tack så mycket, väldigt roligt att det är nytt folk som tittar in också, det uppskattas att ni följer tråden!