nu har ja letat efter ett nytt bakljus till bilen, men har inte hittat något.. Så är det någon som har ett bakljus över (Höger) så kontakta mig snarast
Har tvättat bilen invändigt där de gick att tvätta, kan lova att bilen var full i massa skit, men nu glänser det mesta! Ska spraya på lite rostskydd på golvet inne i bilen, och sen ska inredningen i! Bilder kommer.
Nej, snart ger ja upp sökandet efter baklyktan, nya ska beställas ist!! Lika så Emblemen, för nu är ja trött på att leta å leta, lika bra att beställa nytt å fint! Funderar på att beställa "rökta" klarglas bakljus, står fortfarande fast vid de svarta emblemen..
Frågan är, blir de snyggt om ja skaffar Böseblick? Var med och hjälp mig med beslutet!
på med lite finspackel och slipa, nu har jag kollat ut grejerna som ska beställas, och de kommer bli jätte bra! *böse blick *rökta LED blinkers *rökta klarglas bakljus *BMW bord (vit) *nya emblem
Ska se över bromsarna så fort de går..
Men nu ska de uppdateras lite mer, en go semester gjorde som sagt susen!
har rivit ur stolarna å mattan nu.. damsög ur bilen och hittade en sido blinkers! har sprayat på rostskydd nu invändigt så nu ska det få torka innan ja sätter i inredningen igen! jag har experimenterat lite, jag sprayade grillen med tonings spray, så i morgon får ja se om resultatet blev bra. även om den redan är svart så såg grillen "nyare" ut.. men resultater får ja se i morgon!
Vääääldigt dåligt uppdaterat här, -.- my bad.. men nu är inredningen i, blinkers är fixade.. även fixat dörrsidorna, och ja hittade original knoppen till växelspaken ^^ så jag bytte ut den nyare till originalet! Motortvätt har ja oxå gjort, haha kan lova att det var väldigt skitit
nu ska de bytas olja å filter å invänta de nya bakljusen från Tyskland, sen blir de att teckna dags försäkring å besikta bilen.. hoppas de inte blir allt för många tvåor, men det är en stund kvar tills dess!
Bilen startar utan problem! Har sprayat på grundfärg och ska till å spackla lite! Min Sambos Pappa har jobbat som lackerare så han ska få lacka om bilen nu Har även börjat att tona lite rutor, putsa på lite detaljer osv. Bilder finns i galleriet