Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!! fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil" IDIOTER!!
Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla.. hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!? ja ni känner säkert igen dem..
VAD FAAAN!!!!!
vad är nöjet? hur blir man sån?? är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!
fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet??
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!
gaaah!! shit vad sur jag blir!!
hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!!
IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!
(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)
ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!