Det blir fler finska byggen i år bokat in flera stycken nu, bl.a. Pekka Salo, Eero Lotta, Marko Lönngren !! En del premiärvisningar av t.ex. P-3 Niskanens bygge och Mikael Petterssons (han som blev best in show 2009 på wcms)nya motorcykel, fler muskelbilar, några riiiiktigt grymma hojar, bl.a. Quintons Fantasy Fireblade och Ojala Customs senaste skapelse! Lukas koos kommer med sina nya bilar osv. Det kommer helt klart bli ännu grymmare i år än vad det var förra året=))
Passa på att optimera eran bil under motorshowen i år! Ni kanske tycker er bil är för svag, eller att ni vill ekotrimma. Vi löser båda delarna. Vi optimerar de flesta bilar som är årsmodell 2000 och nyare. Under motorshowen bjuder vi på dynotest, både före och efter optimering med hjälp av SKR Ekgineering så ni har ändr...ingen svart på vitt. Vi optimerar även lastbilar om ni har någon känning i den branschen. En annan nyhet är att vi även optimerar traktorer! Så känner ni någon bonde eller någon som jobbar i skogen eller dylikt, så nämn det gärna till de med! Vi har en egen Dyno för att mäta effekten från kraftuttaget för att kunden skall få den kurva han önskar. Men då gäller det att tidsboka!
För att se om vi klarar att fixa eran bil under motorshowen så får ni gärna kontakta oss i förväg så blir det bra för alla parter!
Nu har jag och dottern bokat att vi ska ner på fredag!
Hon fick bestämma vad vi skulle ta oss för i helgen, och det blev Westcoast Motorshow. Kan iofs ha berott på att jag talade mig ganska varm för mässan...
När hon sett utställarna studsade hon också iväg och rev fram kläder för att matcha några vänners bilar... Ni lär se vilka hon tycker sig höra ihop mest med!
Hittar ni oss på mässan får ni gärna hälsa, jag är urusel på att känna igen folk!