nu hoppas jag verkligen på att få sen en film efter allt läsande . tycker detta är ett roligt projekt som du håller på med
tack tack... alltid kul när folk gillar det man pysslar med..
idag köpte jag en tång så ja kan plocka loss ventilfjädrarna. så nu kan jag porta toppen ska bara ta mej ut i garaget och göra ett ryck. ska ju även och skriva teori för CE i veckan
kan väll göra en liten uppdatering av vad som hänt idag... jag har plockat isär toppen så nu ska de filas det finns MKT att ta. har även köpt en gammal rally stol, ful men den är ny aldrig använd
Lite bilder tog jag också
toppen
en bild till på toppen
avgas ventil och fjäder mm
insugs ventil och fjäder mm
numrerade i egna påsar lätt att hålla reda på
den sportiga stolen och världens bästa hylla finns fan allt i den
får se får hem en annan kabelstam nästa vecka hoppas jag och med den kanske bilkräket startar får hoppas på det annars blir det nog ett par vingar och då sparar jag allt ja kan ha användning av typ motor lameldiffade axeln mm
idag fick jag hem en ny kabelstam och den har rätt kontakter!!!!!!! dock var den utan spridar kontakter så jag får kapa och fixa ihop dem... men eftersom att pajja i måndags så har jag fått fixa den men den går nog i morgon... man måste ju ha en bruksbil innan busbil så man tar sej mellan reservdels försäljarna så det finns en ytterst liten chans att den får ett nytt liv
den startade iaf, så ja måste köpa mej en trisslott:) har fixat iordning alla kablar ikväll, stripat fast dem mm... imorrn ska en kylfläkt sättas fast och lite sånt sen ska den köras riktigt varm...
skulle dra ner på isbanan idag men den stängdes pga vatten på banan. de hade sänkt vatten nivån på älven så att isen sjönk under vatten nivån och har de kommit upp vatten genom sprickor och sånt i isen...
ja då är det bara en skyst lack och besikting eller?
lack puh ska se jävlig ut. den är så bulig och så ändå. ska bara svetsa igen hålet i skuffen och på ena sparklådan men de får bli när jag inte kan köra på isen längre
har gjort mej ett motorstag alá hockey puck som håller fast motorn lite så att den inte vrider sej så mkt när dom ursinniga hästkrafterna kommer vid ladd