Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Caterpillar roden var inte så tokig , riktigt frän
Håller med!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Absolut!! V4 är den bil jag haft som jag saknar mest! Så fruktansvärt skönt ljud från dom, och härlig å köra! Ett klipp på min kära! http://m.youtube.com/watch?v=stWneDaPc00
vet inte om min bil passar in riktigt här. den får iaf inte lov att vara med på garaget.org sida pga för dåligt skick. det är en vw caddy med lite skön pattina som jag håller på att bygga budget air ride på. just nu rullar den och luftfjädringen funkar. men blev inte så låg so jag ville så ska bygga om en sväng till i veckan.
för er som är lite intresserade kan titta på bygget här.
vet inte om min bil passar in riktigt här. den får iaf inte lov att vara med på garaget.org sida pga för dåligt skick. det är en vw caddy med lite skön pattina som jag håller på att bygga budget air ride på. just nu rullar den och luftfjädringen funkar. men blev inte så låg so jag ville så ska bygga om en sväng till i veckan.