Finns två mobiler jag har varit riktigt nöjd med:
Nokia 3210: Batteritid över flera veckor, möjlighet att byta både fram och bakskalet och Mexican Hat-dance-signalen, kan det bli bättre? :D
Sony Ericsson Z600: Min nuvarande mobil och har haft den i cirkus 6-7 år, fungerar jämt och ständigt. Tappar man den i golvet, inga problem, blir inte ens repor i den och batteritiden är fortfarande generös. Solklart ljud och rätt okej funktioner, dock är kameran mer för imponeringsfaktorn när den kom :P
FoXoN skrev:
adde87 skrev:
nokia 3310 eller 3330! tåligare mobil finns nog fan inte! :P
Vad var igentligen skillnaden mellan 3310an och 3330in ? :O Minns inte riktigt. Jag hade 3310an och brorsan köpte 3330in nån månad senare. Dom har olika färg på mobilskalet. är det allt ? =)
Den stora skillnaden är egentligen tre bokstäver: WAP. När 3310 kom hade WAP slagit till och mobiler skulle givetvis ha detta. Detta löstes långt senare genom 3330, dock lyckades aldrig 3330 ersätta 3310. Tror även att man fick ett nytt spel och lite fler ringsignaler.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!