Nu börjar det komma lite folk 20 redan inte så dåligt fler desto bättre kom igen nu folket:D! Photo kommer vi förmodligen ta vid luftkastellet med havet i bakgrunden eller något i den stilen beroende på hur många vi blir!
Återkom gärna så snart du har mer underlag för spikad sträcka. Funderar lite på om man ska köra i förväg och ta lite cruisingbilder. Lämplig placering att ta bilder är givetvis välkommet också då.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Plottade samma väg på Google maps och fick "16,7 km / cirka 33 min" så det et stämmer ju, men beräknad tid är mycket mindre än tidigare planerat 1-1.5h.
Det gör inte mig något, men värt att nämna. En cruisingrunda till åt andra hållet innan avgång till H-borg?
Plottade samma väg på Google maps och fick "16,7 km / cirka 33 min" så det et stämmer ju, men beräknad tid är mycket mindre än tidigare planerat 1-1.5h.
Det gör inte mig något, men värt att nämna. En cruisingrunda till åt andra hållet innan avgång till H-borg?
japp hade vi kunnat göra köra en runda påvägen till helsingborg också men tänk på att takten genom stan kommer vara sölig så alla hänger med :p så det tar ju längre än 33min ^^
Personligen hade jag tyckt det hade varit roligare att ta småvägar upp till hbg... Typ genom Lund, bjärred/lomma för en photosession till eller ngt i den stilen...
1.Anesn - Toyota Supra - Malmö 2.Street_racing_90 - Audi s2 - malmö 3.P0LLE 4.Memme - Volvo 850 T-5 - Landskrona 5.Avinasch - Audi a4 1.8T - Malmö 6.Clintan - Bmw - Landskrona 7.Kash - Toyota Supra - Malmö 8.Tubbex -mazda 323 - Ystad 9.Topnotch - Honda Civic Type R mfl. - Skurup 10. Accurate - Peugeot 207 - Malmö (Ferrari 599 GTO - OM jag lyckats vinna massa pengar till dess;)) 11. Mk-Supra -Toyota Supra - Helsingborg 12. Eddylarsson - Chrysler Jeep 5,9L V8 - Malmö 13. BooRG - Saab 9-3 - Malmö 14. ConXraid - Malmö 15. MrJAM - SAAB 9³SS - Sjöbo (Fotograferar (gärna)) 16. Linkan_ - Toyota Supra MK3 - Lomma 17. Gosey - Audi a4 - Malmö 18. Lortenholm - Skyline r33 - Malmö 19. Basselitooo - Octavia RS - D-town 20. Bullet--- - Honda Prelude BB2 21. BawSkiNg - Volvo v sjuttio lättad - MalMö staDen
Detta verkar bli bra AnesN... Hoppas bara på fint väder. Bmw träff på Knutstorp under dagen, sedan ner till detta och vidare till HBG. Kan inte bli bättre...
Detta verkar bli bra AnesN... Hoppas bara på fint väder. Bmw träff på Knutstorp under dagen, sedan ner till detta och vidare till HBG. Kan inte bli bättre...
Vi synes på Knutstorp med andra ord.
Personligen hade jag tyckt det hade varit roligare att ta småvägar upp till hbg... Typ genom Lund, bjärred/lomma för en photosession till eller ngt i den stilen...
Någon som håller med?
hade varit kul men inte många som uppskattar det, en del väggupp o ojämna vägar just i Lomma/bjäred
inne i lund, väljer man rätt väg så undviker man de värsta guppen. o samma sak bjärred o lomma
Någon som håller med?
hade varit kul men inte många som uppskattar det, en del väggupp o ojämna vägar just i Lomma/bjäred
Vi kanske kan hoppa över Bjärred o Lomma undvika väggupp och köra in genom stan i Landskrona??