Jag skrev E36 Snygg bil, fullt modern i linjerna, tonvis med delar att nyttja både nya & begagnade, hållbara motorer... m.m
Anf AE86:an, ... Det var bara den modellen som driftingens skapare nyttjade så den har blitt en statusbil på det viset,,, det var även japans svar på Volvo 244 glt.. billig rwd busbil.
Förlåt, läste fel. Men jag vill inte ha en E36 heller. Okej, jag tror att den borde vara skaplig att drifta med men jag kan ha fel.
Då finns det inte sååå mkt att välja på liksom om du vill ha en skaplig bil o max lägga runt den sagds summan.
Volvosarna börjar bli med "åren", så även BMW E36, men E36:an har ett modernt utseende.
Det måste ju finnas nått som går men om jag inte hittar nått så blir nog en E36 "sissta utvägen"-
grymma bilar, men skitdyra motordelar vad jag vet (vet typ inget om dem förutom vad jag läst på Rejsa.se)
finns några få riktigt duktiga wankeltrimmare i sverige dock, bla. ML Vankeltrim
Vet inte heller allt för mycket om wankelmotorer. Har kollat lite med dom och ja de är lite dyrta motordelar till dom, men en N/A är inte så jätte dyr att köpa.
annars kan du ju köpa en 200 s13 om du absolut vill se ut som alla 342 andra drifting 200or. borde vara lätt att hitta en med rasad motor inget ovanligt och sen köpa en bmw M50B25 motor och turbo konvertera
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!