2220
Sök

Varför kan jag inte varva mer än 3500?

Ointresserad.
936 Inlägg
29 augusti 2010
Precis. Kan man inte så ska man inte. Helt rätt tänkt.

Hoppas det blir ordning!

Teabag appreciation club.

420 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Crille88 skrev:
Danyeal skrev:
Crille88 skrev:
till TS: förresten, har du provat o plocka av batteriet o vänta en stund o se om den går som den ska efter det?

nej crille det har jag inte provat men det låter som en ide .. men vetifan om jag vågar röra något själv. tror hellre jag väntar tills på tisdag smile

alltid bäst o låta verkstan ta tag i att om du känner dig osäker smile
hoppas de kommer lösa sig iaf, alltid tråkigt när de krabbar, oavsett om de gäller en 740 eller en lancer..

vilken taskig jämförelse sad haha men tack ändå och tack som fan för hjälpen smile <3

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

420 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Snitch skrev:
Precis. Kan man inte så ska man inte. Helt rätt tänkt.

Hoppas det blir ordning!

tack du med smile <3

1 353 Inlägg
29 augusti 2010
Danyeal skrev:
Crille88 skrev:
Danyeal skrev:

nej crille det har jag inte provat men det låter som en ide .. men vetifan om jag vågar röra något själv. tror hellre jag väntar tills på tisdag smile

hoppas de kommer lösa sig iaf, alltid tråkigt när de krabbar, oavsett om de gäller en 740 eller en lancer..

vilken taskig jämförelse sad haha men tack ändå och tack som fan för hjälpen smile <3

heheh jämförde inte riktigt bilarna på de sätter utan mer att det är aldrig roligt att har problem med sin bil wink
okej säger så här istället, det är aldrig kul när de strular, varken med en "wannabe"evo, eller en skyline wink heheh

420 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Crille88 skrev:
Danyeal skrev:
Crille88 skrev:

heheh jämförde inte riktigt bilarna på de sätter utan mer att det är aldrig roligt att har problem med sin bil wink
okej säger så här istället, det är aldrig kul när de strular, varken med en "wannabe"evo, eller en skyline wink heheh

hahah de va ju mkt bättre tongue

Sök