Znurf skrev:
Ekis! skrev:
men Moderatorn som driver forumet var den som totalt brast i omdöme när han "driftade" inför massor av bilar/folk för att provocera!?
Total sandlåde nivå....
Förstår inte vart alla har fått att han försökte provocera ifrån?
Då kan du ju lika gärna säga att personerna hade ställt sig där de stod för att bli provocerade, det är som att ställa sig mitt på parkeringen på mediamarkt på en birstaträff och bli sur för att folk sladdar runt, om man parkerar på lekplanen så får man väl gilla läget eller flytta sig tycker jag
Och den moderatorn du talar om fick ju sitt "straff" i form av en havererad koppling och ja, du vet vad han fick mer
Ang Birstaträffen så var det jävligt mycket folk och bilar, men de senaste 2-3 träffarna så har jag jobbat tidigare på dagen och/eller tidigt dagen efter så har inte varit kvar så länge på senaste träffarna, den här gången åkte jag när de "jagade" iväg bussen från platsen, han parkerade liksom tvärs över vägen före rondellen såg det ut som, jag trodde att de skulle spärra av in och utfarten och ta dit en hel armé, men när de åkte igen så passade jag på att sticka också, dels så stod jag parkerad framför infarten till mediamarkt,
då kanske de blev sura för att man stod där, och dels ville jag inte riskera att bli instängd på parkeringen av polisen när jag skulle jobba dagen efter
Om man inte får sina 6-7 timmar sömn så blir det ju katastrof
Jag tycker som många andra att alkoholen kan stanna hemma, okej om man är där och är yngre, man får ju vara intresserad ändå, tror inte att det är så många yngre (under 18) som orsakar problem, orättvist att skylla på dem, men iofs så kan man väl vara fjortis även om man är 22
Polisen lär vara aningen bitter i framtiden och det vore nog både spännande och skrämmande att höra vad de pratar om efter det här, men med lite tur så ser de också att det inte är bilförarna som är problemet egentligen utan det är alla som går runt och läskar
Eftersom jag aldrig dricker själv så har jag inget emot om de avbröt all försäljning av alkohol i Sverige och gjorde förtäring förbjuden ;P Hårdare tag mot fylla på bilträffar!
Tänk att ha en likadan folkmassa på en träff som går runt och städar och kastar ut fyllproppar och häller ut deras dricka
Det vore bättre