Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

street_racing_90 Audi racing
29 april 2011 · 634 Inlägg

_lusse_ skrev:
HA inte samma datum som wangan så!

inte lönt att ändra datum nu när de e nära

BoB_83
1 maj 2011 · 261 Inlägg

Kommer de vara okey att folk åker med när man kör driftingen?

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
KHRacing
1 maj 2011 ·

BoB_83 skrev:
Kommer de vara okey att folk åker med när man kör driftingen?

Detta har jag fått svar JA på tidgare Robert, men såklart gäller PR-licens även där.

BoB_83
1 maj 2011 · 261 Inlägg

KHRacing skrev:

BoB_83 skrev:
Kommer de vara okey att folk åker med när man kör driftingen?

Detta har jag fått svar JA på tidgare Robert, men såklart gäller PR-licens även där.

Gott och höra!!! big_smile Kommer en PR-licens på 100:- som de brukar?

BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
MG MGF (2000)
Mr-Bredin
1 maj 2011 · 299 Inlägg

En pr-licens plus en mindre kostnad för att åka med.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
BoB_83
2 maj 2011 · 261 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
En pr-licens plus en mindre kostnad för att åka med.

Mindre kostnad för att åka med???
Så om jag har en kompis som ska åka med mig i min bil ska han då betala er för de????

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
eksten
2 maj 2011 · 480 Inlägg

hur är det med klädsel och dyl på 201meters? heltäckande? hjälm? handskar?

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
AnesN Bilmekaniker
2 maj 2011 · 805 Inlägg

heltäckande krävs alltid, handskar är inget krav, hjälm är beroende på vilken hastighet du kommer upp i ( glömt tiden ) men det är typ under 7 eller 6 sec så måste man ha hjälm

S13Rasmus TEAM PONY DRIFT
2 maj 2011 · 225 Inlägg

BoB_83 skrev:

Mr-Bredin skrev:
En pr-licens plus en mindre kostnad för att åka med.

Mindre kostnad för att åka med???
Så om jag har en kompis som ska åka med mig i min bil ska han då betala er för de????

Tror han menar så här att när du kör publikkörning så köper dem in sig med en pr licens(100kr) och så får du resterande 100kr för att du ställer upp och skjutsar dem. Så brukar det vara smile

mvh

Senast redigerat av Rasmus_94 (2 maj 2011)

Nissan Silvia S14.5 "Team Pony Drift" (1996)
Mr-Bredin
2 maj 2011 · 299 Inlägg

Information:

Driftingen kommer att vara inne på området. banan´kommer att vara ca 30x80 meter´. ( ej helt 100% på måttet.

Kommer att vara en kostand för besökande som vill åka med dom som driftar på 200kr. ( 100kr i Pr-licens + 100 kr för att åka med)
Obs! ni som ska ha med åkare med i bilen. Glöm ej att säga till besiktningen att ni kan ta med åkare med er

För 201 meter så gäller heltäckande klädsel, kör man under 7 s så ska man ha hjälm. men hjälm är rekomenderat.

Under samtliga bilar som ska köra på 201 meter samt drifting ska det finnas miljömatta / pressening under bilen.

Ström finns på plats för 100kr. (Glöm ej att ta med förlängningskabel)

Bromsbänk ifrån teamx3m kommer att finnas på plats. kostnad 795kr då ingår tre svep.
Obs! kan ej ta 4hjuls drivna bilar.

Kommer att vara en del företag på plats och vissa upp sina saker som tex. stylit, diodhuset m.fl

Kommer att finnas kiosk öppen hela dagen där man kan köpa mat , dryck m.m

Hoppas och önskar att vi får vädret med oss denna dag.

Senast redigerat av Mr-Bredin (2 maj 2011)

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
BoB_83
2 maj 2011 · 261 Inlägg

Hur blir de då om jag ska ha en kompis som åker med mig hela dagen? Han ska väl inte behöva betala er då?!
Och om man kan tänka sig ha "besökare" i bilen hur mycke av de 100kr kommer i min ficka då?

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
AnesN Bilmekaniker
2 maj 2011 · 805 Inlägg

100kr kostar det att ha någon med sig. Det är för licens om det kostar mer än det är det för arrangörerna vill tjäna pengar.

MrJAM
2 maj 2011 · 1 464 Inlägg

BoB_83 skrev:
Hur blir de då om jag ska ha en kompis som åker med mig hela dagen? Han ska väl inte behöva betala er då?!
Och om man kan tänka sig ha "besökare" i bilen hur mycke av de 100kr kommer i min ficka då?

Men jag ska ju inte med!

wink

Får jag tag i kamerorna innan detta, så måste du svänga inom Sjöbo på vägen dit. (Ja, alla andra evenemang också såklart.)
Är ju av banan ett tag framöver, men film/bild tar jag emot. smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
BoB_83
2 maj 2011 · 261 Inlägg

MrJAM skrev:

BoB_83 skrev:
Hur blir de då om jag ska ha en kompis som åker med mig hela dagen? Han ska väl inte behöva betala er då?!
Och om man kan tänka sig ha "besökare" i bilen hur mycke av de 100kr kommer i min ficka då?

Men jag ska ju inte med!

wink

Får jag tag i kamerorna innan detta, så måste du svänga inom Sjöbo på vägen dit. (Ja, alla andra evenemang också såklart.)
Är ju av banan ett tag framöver, men film/bild tar jag emot. smile

"Inom" sjöbo påväg till Bivaröd smile De löser vi Ronny!!!! Så fort din rygg e okey så vet du att platsen sidan om mig i bilen e din wink

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
Mr-Bredin
2 maj 2011 · 299 Inlägg

BoB_83 skrev:
Hur blir de då om jag ska ha en kompis som åker med mig hela dagen? Han ska väl inte behöva betala er då?!
Och om man kan tänka sig ha "besökare" i bilen hur mycke av de 100kr kommer i min ficka då?

dom 100kr som blir av dom 200kr som det kostar är till er förare.
Så får ni själva sen avgöra om ni stoppar dom i egen ficka eller om ni skänker dom till oss arangörer så vi kan göra ett större o grymare event nästa år om detta blir lyckat.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
BoB_83
2 maj 2011 · 261 Inlägg

Mr-Bredin skrev:

BoB_83 skrev:
Hur blir de då om jag ska ha en kompis som åker med mig hela dagen? Han ska väl inte behöva betala er då?!
Och om man kan tänka sig ha "besökare" i bilen hur mycke av de 100kr kommer i min ficka då?

dom 100kr som blir av dom 200kr som det kostar är till er förare.
Så får ni själva sen avgöra om ni stoppar dom i egen ficka eller om ni skänker dom till oss arangörer så vi kan göra ett större o grymare event nästa år om detta blir lyckat.

Okey! Tack för svaret!

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
Mr-Bredin
2 maj 2011 · 299 Inlägg

det va så lite så bob_83
Hoppas att det va det svaret du ville höra. wink

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
BoB_83
2 maj 2011 · 261 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
det va så lite så bob_83
Hoppas att det va det svaret du ville höra. wink

De lät bra. Med andra ord så kan min kompis åka med mig hela dagen mot att han betalar 100 för pr och 100 kr till mig!? Självklart kan jag ta någon annan på en tur lite då och då om de får plats i mina stolar.

BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
MG MGF (2000)
Mr-Bredin
2 maj 2011 · 299 Inlägg

tanken e att ni som kör ska dels vissa vad ni kan samt att få allmänheten till att vilja åka med.
så varje bil som driftar kommer att vara nummrerade. så när dagen e över så får ni ett kuvär me lite pengar i, o innehållet är sen som sagt upp till er förare o avgöra om ni vill ha folk som åker med eller ej.
Så det e per runda man åker med

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
supra_gone_wild Drift junkie!!
2 maj 2011 · 276 Inlägg

så man får betala 100kr för pr licenset o sen 100kr per varv man åker med??

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang