ichibon skrev:
"Garagets fokus är bilar".
Jag tror inte NÅGON missat det.
Här finns ett bilrelaterat diksussionsforum, bilrelaterat galleri, bilrelaterad evenemangskalender, bilrelaterade annonser, bilrelaterade videor, och inte minst alla användares bilar.
Här finns även en bloggfunktion - som i mångt och mycket också var bilrelaterad, men ärligt talat, VAD FAN gör det om folk skriver om lite annat ditten och datten i bloggen?
Tittade man på den numera R.I.P topplistan så var det till störst del ICKE BILRELATERADE inlägg som röstades upp. Kanske helt enkelt för att detta var vad som ville läsas?
Jag är en trogen bloggare här, och även om jag skulle vilja påstå att typ 90% av mina bloggar ÄR bilrelaterade så känner jag mig strypt och munkavlad av g.org... Och även om jag troligtvis fortsätter mitt bilrelaterade bloggande här så känns det inte alls lika kul längre. Vad får man skriva och inte, egentligen?
Räcker det att jag skriver ett stycke om bilarna för att få skriva ett stycke om mina andra intressen? Eller blir bloggen redigerad/borttagen då?
Dessutom är det ju så att nya regler medför merjobb för moderatorerna. Planerar ni sitta och läsa alla bloggar och radera dem som inte platsar här? Eller förväntas vi användare anmäla alla som råkar sväva ut i tankar och känslor om annat än bilar?
För övrigt tycker åtminstone jag att det upptog en väldigt obetydlig del av min dyrbara tid att scrolla förbi de bloggar jag inte ville läsa....