ja de tror jag på
.
mer har hänt nu!
var och tog mej lite sprit och sov över hos 02 polarn och tog me mej lite delar hem. hämtade störtburen, som visade sej vara en helbur, inte en halvbur som jag hade trott de var då jag såg den lite snabbt förut
, men de är ju bara bra de. är lite smårostig på utsidan då den stått ett tag men hela bilen ska totalblästras invändigt, i motorutrymmet, bagaget och hela undersidan och sen lackas så kommer bli fin sen.
blev tvungen att lossa på stolarna så jag fick in huvudbågen för att se hur mycke som måste kapas och blir nog runt 5-6cm skulle jag tro för att kunna få några mm fritt mellan båge och tak och få emellan en 4-5mm tjock platta att svetsa bågen i och kunna bulta mot golvet.
(stolarna kommer att säljas och ska köpas svarta sen som passar resten av inredningen)
har tagit me de nya trösklarna hem, ska bytas så fort de blir sommardäcksföre så man kan köra bilen till brorsans garage och görat där.
hade ju en yamaha yz80 med kassa kolvringar som jag tog och bytte mot 323 e21 bärarmar med 02 polarn också så måste bara köpa nya lager, skivor, ok och bromssköldar till dom så ska dom väl monteras så småning om.