Hejsan alla bilfantaster!

Hoppas ingen blir sur över detta inlägg då jag inte är så tjenis med turbo motorer, men har letat på forum å läst mig till lite. menmen experthjälp behövs jämt.

Jag har som sagt införskaffat mig en 945 ltt, och vill få lite mer hästar att mata under huven

Det som jag har tänkt är:
Chip(bränsle,tändning)
ställbar WG 0,5-0,6bars tryck??
större turbo (kanske senare 16T)??
andra spridare? gröna R?
3" avgas
3" lmm.
sportfilter(sitter redan)

hur är det med kam,koppling å topp??
Jag vill (när jag ska byta turbo) att den bara ska vara att sätta dit utan att behöva göra för stora moddningar, isf vilken är bäst?
Hur högt tryck på WG tycker ni?
Behövs 3" avgas? Behövs 3" lmm?? tycker ni jag bör satsa på extraktor?

behöver jag byta till k-kam, hårdare koppling? vid vilken hk? toppen hur mycket ska man göra åt den ? eller ska man satsa på en 531a?
Finns det nå mer som ni tycker att ni hade gjort för en cirka, 200Hk> inte mycket mer hästar. Vill helst slippa byta stakar å kolvar nu, det gör jag nog senare

/Eric
