Då har jag vart och shoppat lite igen. Hittade riktigt fina 9-5 aero stolar på skroten som jag köpte till ett förmånligt pris Ingen el i dem heller vilket jag inte ens ville ha, så nu hoppas jag att dem går att få in i bilen. Fick låna en 9-5 aero elstol från en kompis att prova med och dem verkar både få plats och fungera stilmässigt
Helt nya vart dem ju inte så lite märken har dem, men inget allvarligt.
Sen som ni såg så har AxlSam fräst mina spindelleder, tack för hjälpen. Svar på Brobergs fråga syns på bilden, två frästa på ena sidan och två på andra, iof bara två på bild
Anledningen till att det inte händer så mycket mer än inhandlig av delar är att jag tyvärr är tvungen att köra med bilen nu då vinterbilen la av. Jag vill inte montera t.ex. dämparna när det fortfarande är salt på vägarna, men så fort det blir vår så åker sakerna på
nice Marco stolarna va riktigt fina.... ska bli kul o se dom i bilen... får du fixa mörka matta och dörrsidor med nu då ja du har mycket godis som ligger och väntar
nice Marco stolarna va riktigt fina.... ska bli kul o se dom i bilen... får du fixa mörka matta och dörrsidor med nu då ja du har mycket godis som ligger och väntar
Japp, inte högsta prioritet med att få rätt färg på inredningen men mörk sådan skall det bli. Blir ju så, men hoppas snart vintern är över så jag kan börja montera
Japp, inte högsta prioritet med att få rätt färg på inredningen men mörk sådan skall det bli. Blir ju så, men hoppas snart vintern är över så jag kan börja montera
mm förstår dig.... vill med ha vår så man kan stå ute o meka utan att dö av köldskador
mm förstår dig.... vill med ha vår så man kan stå ute o meka utan att dö av köldskador
svårt få tag på inredning till og900 eller ?
Skinnbaksäte blir nog inte helt lätt, och mörk inredning till 5-dörrars var nog inte det vanligaste. Men känner som sagt att jag kan leva med "viss nyanskillnad" mellan stolarna och resten tills rätt saker dyker upp
Skinnbaksäte blir nog inte helt lätt, och mörk inredning till 5-dörrars var nog inte det vanligaste. Men känner som sagt att jag kan leva med "viss nyanskillnad" mellan stolarna och resten tills rätt saker dyker upp
går ju med mörkt tyg baksäte... men mena dörrsidor är det ovanligt med mörk ? ska du behålla bilen kan man ju kolla va det kostar och klä om ditt i konst skinn
går ju med mörkt tyg baksäte... men mena dörrsidor är det ovanligt med mörk ? ska du behålla bilen kan man ju kolla va det kostar och klä om ditt i konst skinn
Finns ju baksäte i äkte svart skinn, men det kanske passar från 3-dörrars med Mörka dörrsidor är nog inte så vanligt dock, inte heller matta. Men har ingen koll på det så får ta det som det kommer.
Finns ju baksäte i äkte svart skinn, men det kanske passar från 3-dörrars med Mörka dörrsidor är nog inte så vanligt dock, inte heller matta. Men har ingen koll på det så får ta det som det kommer.
men va ju en som köpte min jubileums inredning från min 9000 och satte i en og 900 där passa ju baksätet går ju köpa en skinn sån så fall...... han hade ju en 3 dörrars va lite jobbigare i dom... va läggare i 5 dörrars kolla på det...
Gick ut och provade mina stolar lite snabbt bara, det enda problemet verkar bli med vredet för svankstödet som hamnar dumt vid bältesrullen. Kanske går att plocka bort det vredet, dessutom kan stolen komma lite längre mot mitten när jag har plockat bort bälteslåset som sitter i stolen.
Gick ut och provade mina stolar lite snabbt bara, det enda problemet verkar bli med vredet för svankstödet som hamnar dumt vid bältesrullen. Kanske går att plocka bort det vredet, dessutom kan stolen komma lite längre mot mitten när jag har plockat bort bälteslåset som sitter i stolen.
Vart inne hos sbp i veckan och fick anmärkning på glapp i en spindelled, i övrigt fick bilen inga anmärkningar så jag tog tag i det i helgen. Utgick från detta.
Och nåt sånt här kommer det bli, passade på att montera 9000 oken i samband med spindelledsbytet så det åkte på lite färg på dem. Får se hur bra färgen håller, var för kallt i garget för att färgen riktigt skulle härda. Fick fixa lite med bromskölden för att okhållarna skulle passa med.
Sen har jag fått tag i en komplett 2,1 topp i veckan dessutom som enligt uppgift endast ska ha gått 14000 mil
Det vart allt som jag hann med idag, fortsätter imorn.