2602
Sök

Angående: Stående träff i Kungälv söndagar

Grandturismo missbrukare =)
331 Inlägg
24 juli 2011
#281
regnar ju bara lite lätt så hur skall vi göra? smile

donken först o av phus om det regnar mer än nu?


AUTOTECH
762 Inlägg
24 juli 2011
#282
mkII skrev:
regnar ju bara lite lätt så hur skall vi göra? smile

donken först o av phus om det regnar mer än nu?
Det blir la bra!

4 821 Inlägg
24 juli 2011
#283
vi va välldigt få som va där idag men får tacka er som va där för en trevlig prat stund smile

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

74 Inlägg
25 juli 2011
#284
bor i kungälv och det verkar ju skitkul med sånna här träffar varje söndag. vad brukar försigå? bara snack o spana in varandras åk? väntar på min bil som levereras i sept, sen tänker jag kika förbi.....hur sent tror ni det blir söndagsträffar vid donken då? tills vintersulorna åker på eller?

Mvh Mikael

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

Med lem
475 Inlägg
26 juli 2011
#285
wena skrev:
bor i kungälv och det verkar ju skitkul med sånna här träffar varje söndag. vad brukar försigå? bara snack o spana in varandras åk? väntar på min bil som levereras i sept, sen tänker jag kika förbi.....hur sent tror ni det blir söndagsträffar vid donken då? tills vintersulorna åker på eller?

Mvh Mikael
den pågår året om smile vi snackar mest och tittar runt lite ... så det är ingen fara, det är bara att komma förbi med eller utan åk smile


74 Inlägg
26 juli 2011
#286
Ralf skrev:
wena skrev:
bor i kungälv och det verkar ju skitkul med sånna här träffar varje söndag. vad brukar försigå? bara snack o spana in varandras åk? väntar på min bil som levereras i sept, sen tänker jag kika förbi.....hur sent tror ni det blir söndagsträffar vid donken då? tills vintersulorna åker på eller?

Mvh Mikael
den pågår året om smile vi snackar mest och tittar runt lite ... så det är ingen fara, det är bara att komma förbi med eller utan åk smile
ja ok ok, trevligt, men jag väntar nog tills jag har hjul att rulla dit med, hojtar till när jag dyker upp.....får la ta o lägga upp nåra bilder när kärran anlänt också

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

Grandturismo missbrukare =)
331 Inlägg
31 juli 2011
#287
kommer tyvärr inte idag pga kalas smile syns nästa gång grabbar o gummor


Med lem
475 Inlägg
31 juli 2011
#289
Dagens träff var nästan så stor att vi vars tvungna att flytta träffen till en större parkering...
presenterar en bild av dagens träff smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/25/24331/24331-8a1e2c577f719cbbec5678856cc8363a.jpg


474 Inlägg
31 juli 2011
#290
Haha oj, det var inte mycket sad Har vart o kikat på garage o grejjat hela dagen annars hade jag dykt upp smile


grön aktivist
846 Inlägg
74 Inlägg
4 augusti 2011
#292
gärna lite mer bilder från i söndags, nyfiken.....dock glömde jag GÅ sad förbi  (längtar till leverans av min bil nåt fruktansvärt)

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

AUTOTECH
762 Inlägg
4 augusti 2011
#293
Nu på Söndag kommer jag!

grön aktivist
846 Inlägg
4 augusti 2011
#294
wena skrev:
gärna lite mer bilder från i söndags, nyfiken.....dock glömde jag GÅ sad förbi  (längtar till leverans av min bil nåt fruktansvärt)
Det var gruppbilden däruppe... wink


AUTOTECH
762 Inlägg
7 augusti 2011
#295
Vädret ser ut att bli bättre och bättre! Solen lyser ju lite så vi kör träff på Donken!

474 Inlägg
7 augusti 2011
#298
Kommer inte hmm Har ingen bil som går att köra just nu hehe tongue


Golfen89
7 augusti 2011
#299
VI ( jag & 2 golfar kommer) hur länge håller detta på?

Med lem
475 Inlägg
7 augusti 2011
#300
beror på hur många bilar och hur fort folk tröttnar (ca 19 kanske) ibland har vi varit kvar till 20 tiden



Sök