projektet påbörjades i början utav maj 2011 , min första renovering, bilen har demonterats helt i smådelar och allt har gåtts igenom. mitt mål med bilen är att få den klar sommaren 2012 och bilen skall vara i bra skick mvh/david
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
johnWayne : jag tror inte det skulle passa med det röda på volvokapslarna , men man kan ju alltid prova mvh/david
Det kan ju se jättesjukt ut också, vem vet
provade amazonkapslarna idag men tycker nog att dom original passar bättre dom andra skär sig från resten , men kan dock passa när man har husvagnen efter volvon //David
idag har jag lagt sista lagret med slipgrund på karossen och detta skall slipas imorgon . sen har jag hunnit med att besikta husvagnen och fick jag blankt papper även gasolsystemet vart besiktat och även det godkändes utan några anmärkningar . så nu blir det att ligga i med amazonen .