Såg dig i centrum för bara 2 timmar sedan lät som den gick bra
Hehe går inte helt ok har ju orginalkatt och orginal avgassystem blir 3" hela vägen efter onsdag Även gröna spridare m.m. så den kommer nog gå sen hoppas jag
HeHe tack.. vi får la se om den går igenom får iaf köra en månad till
Måste org varv och hastighetsmätare funka eller kan du sätta in eftermarknads?
allt funkar ju utan hastighetsmätaren så ska försöka få igång den.. verkar som att jag måste koppla in abs-boxen igen å fixa nytt kontaktstycke till boxen
Har nu byggt 3" hela vägen med 3" race-katt och Dieseldämpare bak Går rätt gött nu..laddar 1.0bar. Går inte riktigt lika gött med 19T turbo som med KKK24 (s60r) Så lutar nog åt en sådan inom snar framtid
Slungdiffen är lite tråkig med då den inte låser sig ifrån stillastående:( Värdelöst på 402m Endast när man sladdar i rondeller eller kastar upp bilen låser den sig. Funderar på att byta till stel bakaxel och köra svetsdiffat ett tag tills man har pengar till Torsen-diff:)
Nu e tanken på plats och upphängning till nya bakaxeln
Detta är hittils det enda jag behövt bygga om Fick dock småfixa tankbanden lite..
740 tanken på plats och inkopplad Även upphängning till nya bakaxel..
Återstår nu bara att slänga dit hållarna till bakfjädrarna (skruvas upp i karossen) Sedan slänga upp stel-bakaxel Sen ska han få jobba ordentligt Har la ca 8 bakdäck att göra åt iaf